CCOFM: Post vacant de FUNCTIONAR ADMINISTRATIV ACHIZITII
Centrul de Consiliere pentru Ocuparea Fortei de Munca, anunta un post vacant de FUNCŢIONAR ADMINISTRATIV ACHIZIŢII – perioadă determinată 1 an.
Responsabilităţi:
– Menţinerea şi actualizarea bazei de date a furnizorilor, respectiv a condiţiilor comerciale practicate de aceştia
– Urmărirea comenzilor şi a termenelor de livrare
– Gestionarea arhivei de cumpărări din sistemul ERP al companiei
– Efectuarea controlului economic al cheltuielilor de import
Cerinţe:
– Absolvent(ă) studii economice sau tehnice
– Cunoscător(oare) a limbii engleze la un nivel avansat
– Cunoscător(oare) a limbii spaniole sau a altei limbi de circulaţie internaţională (avantaj)
– Experienţă de lucru într-un post cu specific în relaţii clienti (achiziţii, vânzări)
– Experienţă de lucru cu sarcini administrative şi/ sau în activităţi de import
– Persoană proactivă, cu bune abilităţi de comunicare şi negociere
– Domiciliul obligatoriu în zona Turda/ Câmpia TurziiCC
Persoanele interesate pot solicita informaţii suplimetare de la Centrul de Consiliere pentru Ocuparea Forţei de Muncă: CP 401131, Turda, jud. Cluj str. Libertăţii nr. 2-4, tel/fax: 0264-317164, mobil: 0749-242012, e-mail: ccofm@primariaturda.ro
Program cu publicul: Luni – Joi: 09.00 – 15.00, Vineri: 09.00 – 13.00