Salina Turda, promovată pentru prima dată „la pachet” cu Complexul Balnear Potaissa


Salina Turda a participat la Târgul de Turism International ,,Utazás “ – ediția a 37-a, din Budapesta, în perioada 27.02 – 02.03.2014. Participarea la Târgul de Turism de la Budapesta face parte din strategia de dezvoltare și promovare turistică a Salinei. La târg au participat peste 30 țări și aproximativ 500 de expozanți.
Un aspect interesant și de apreciat, este faptul că Salina Turda a fost promovată la pachet cu Complexul Balnear Potaissa, care urmează să se deschidă cât de curând. Credem că turismul balnear trebuie exploatat mai mult în Turda, iar existența acestui loc de tratament va aduce turiști care să stea în oraș un sejur de 7-10 zile. Din numărul foarte mare de turiști pe care Salina Turda îi are anual, ar fi ideal ca tot mai mulți să stea mai multe zile în oraș, astfel încât să crească încasările la unitățile de cazare, unitățile de alimentație publică și alte servicii.
La Târgul de Turism de la Budapesta, Salina Turda a fost reprezentată prin Gianina Ciobanca – consilier marketing, Florin Vulturar – șef serviciu turism, Attila Lovasz – ghid turistic. Întâlnirea cu reprezentantii standului României prezent la târg și cu domnul Simion Giurca, reprezentant ANT, șef Birou de informare și promovare turistică Viena a fost o onoare pentru reprezentanții Salina Turda. La standul amenajat de România s-au servit produse culinare tradiționale, vin și țuică, s-au făcut demonstrații de olărit, iar programul artistic a cuprins ”Jocul miresei” precum și ”Jocul colacilor”. Cu ocazia zilei de 1 martie s-au oferit vizitatoarelor mărțișoare tradiționale românești.
La următoarele târguri internaționale de turism, Salina își propune să participe împreună cu standul României.
Prin numărul mare de vizitatori, Salina Turda s-a bucurat de toată atenția celor ce au vizitat standul, în special vizitatorii din țara gazdă care si-au anunțat intenția de a vizita „minunea din adâncuri”.

