inTurda.ro

Post vacant de Consilier Client Zona Rapida la BCR

Post vacant de Consilier Client Zona Rapida la BCR

Post vacant de Consilier Client Zona Rapida la BCR
februarie 01
16:19 2015

     Banca Comerciala Romana SA, angajeaza Consilier Client Zona Rapida (Cluj-Turda)
Descriere detaliată a postului si responsabilitatile specifice:  

Rolul postului:
Furnizeaza tranzactii cash / non-cash pentru clientii si ne-clientii de la retail sau corporate.
Promoveaza vanzarea produselor si serviciilor non-credit ale bancii si subsidiarelor, pentru clientii retail (si corporate la unitatile care nu au Centru de afaceri in incinta).
Banca Comerciala Romana SA, angajeaza Consilier Client Zona Rapida (Cluj-Turda)
Descriere detaliată a postului si responsabilitatile specifice:  

Efectueaza tranzactii cash /non-cash pentru clientii si ne-clientii de la retail (sau corporate launitatile care nu au Centru de afaceri alaturat).
Asigura asistenta post-vanzarea produselor.
Promoveaza produsele si serviciile non-credit ale bancii si subsidiarelor / asigura consiliere clientilor existenti si potentiali in conformitate cu gama de produse disponibile tipului de unitate teritoriala si cu standardele de calitate ale bancii.
Identifica nevoile clientilor si oportunitatile de vanzare a produselor si serviciilor oferite de banca si subsidiare.
Indeplineste obiectivele in conformitate cu regulamentele legale interne

Cerinte:

Studii: superioare de lunga durata, economice; juridice/tehnice si curs de specializare in domeniul bancar / superioare de scurta durata, economice / medii, economice; alta specialitate si cursuri de specializare in domeniul bancar 
Vechime minima in specialitate: 1 an, din care in institutii financiar-bancare 6 luni
Limbi straine: engleza nivel mediu
Alte conditii: fara antecedente penale; conduita profesionala ireprosabila

Cunostinte tehnice si de afaceri:

Produsele si serviciile oferite de Grupul BCR
Cunoasterea politicii bancii in domeniul promovarii si vanzarii produselor si serviciilor retail
Reglementarile legale in domeniul bancar (norme, instructiuni si regulamente specifice sferei proprii de activitate; ex: procedurile privind cunoasterea clientelei, procedurile privind prevenirea spalarii banilor). 
Procedurile de lucru, fluxurile operationale specifice activitatii
Tehnici de comunicare si negociere
Aplicatiile informatice specifice domeniului de activitate
Capacitate de comunicare persuasiva
Abilitati in vanzari
Abilitate in negociere
Capacitate de asimilare a noilor cunostinte
Orientare puternica spre client si rezultate
Rezistenta si autocontrol in situatii de stress

APLICA AICI!

Related Articles

Citește articolul precedent:
Alertă de vreme rea pentru toată țara, până duminică la ora 16.00

     O alertă de vreme rea, valabilă pentru toată țara, a fost emisă sâmbătă de Administrația Națională de Meteorologie.  Alerta...

Închide