inTurda.ro

Un exemplu de promovare! Cum îşi face reclamă Salina Turda în capitala Japoniei

Un exemplu de promovare! Cum îşi face reclamă Salina Turda în capitala Japoniei

Un exemplu de promovare! Cum îşi face reclamă Salina Turda în capitala Japoniei
iulie 26
16:56 2015

Sute de mii de turişti vizitează, anual, Salina Turda din judeţul Cluj. Obiectivul turistic este văzut ca unul dintre cele mai inedite din toată lumea, iar presa din străinătate a scris în repetate rânduri despre Salina Turda în cei mai admirativi termeni. Pe lângă popularitatea de care se bucură în presă, Salina Turda se promovează şi alternativ.

tokyo

Un caz este cel din capitala Japoniei, Tokyo. Aici, Salina Turda este promovată în trenuri, iar călătorii sunt cu siguranţă atraşi de imaginile superbe de pe afişe, parcă desprinse dintr-un film SF.

Reclamele la Salina Turda şe-am văzut în mai multe trenuri din Tokyo, cel puţin trei, care mergeau în direcţii diferite. Le-am recunoscut din prima şi mi-a căzut foarte bine!”, a povestit pentru Vocea Transilvaniei Monica Dudi, o ardeleancă ce s-a stabilit în capitala Japoniei.

Pentru cei care nu ajung la Salina Turda, Google Street View a intrat în adâncurile minei de sare din Cluj şi, cu ajutorul unui calculator sau al unui smartphone, pot vizita de la distanţă obiectivul turistic.

 

 

 

sursa: VoceaTransilvaniei.ro

Related Articles

Citește articolul precedent:
Cheile Turzii promovate de TurismLand

Una din cele mai renumite atractii de pe teritoriul Romaniei, Cheile Turzii sunt situate la distanta de 6 km de Turda, pe linia...

Închide