Comunicat: Punct de vedere cu privire la problema automatelor de bilete STP

noiembrie 26
15:20
2015


Ca urmare a articolului apărut în TurdaNews în data de 24.11.2015 sub titlul: „Problema automatelor de bilete STP din Turda Nouă”, în speţă a răspunsului dl. Dan Mostecky directorul STP Turda publicat în cuprinsul articolului, aducem la cunoştinţa cetăţenilor Municipiului Turda următoarele aspecte:
- Primăria Municipiului Turda efectuează plăţile către S.C. STP S.A. în baza prevederilor contractului de concesiune nr. 4771/02.04.2010 şi a actelor administrative în vigoare;
- S.C. STP S.A. ALBA prin contractul de concesiune nr. 4771/02.04.2010 şi a ofertei adjudecate anexă la contract este direct răspunzătoare pentru asigurarea calităţii serviciilor de transport public local, precum şi a realizării investiţiilor proprii asumate de societate, respectiv procurarea şi montarea a 30 automate de vânzare bilete;
- Din constatările Primăriei Municipiului Turda la această dată sunt montate 12 automate de vânzare bilete;
Vă asigurăm că Primăria Municipiului Turda solicită în permanentţă societăţii S.C. STP ALBA S.A. să respecte prevederile legale şi contractuale în vederea asigurării unui transport public local de cea mai bună calitate.
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI TURDA
DIRECŢIA TEHNICĂ

