inTurda.ro

Dedeman angajează coordonator administrativ pentru magazinul din Turda

Dedeman angajează coordonator administrativ pentru magazinul din Turda

Dedeman angajează coordonator administrativ pentru magazinul din Turda
februarie 10
10:17 2017

Dedeman angajează coordonator administrativ pentru magazinul pe care îl vor deschide în Municipiul Turda. Candidatul ideal trebuie să aibă următorul profil:

Studii medii/superioare tehnice
Experienta de minim 2 ani in domenii reglementate de ISCIR (conditia se aplica doar pentru cei cu studii medii)
Experienta in utilizarea echipamentelor de supraveghere video reprezinta avantaj
Autonomie si capacitate de a evalua situatii complexe
Harnic, perseverent, cu initiativa si orientat spre invatare
Diplomat, cu bune abilitati de comunicare si gestionare a conflictelor
Abilitati de coordonare si dezvoltare a echipei
Atentie distributiva, capacitate de analiza si simt dezvoltat al responsabilitatii
Abilitati de organizare, planificare si prioritizare a activitatilor
Cunostinte foarte bune de operare MS Office (Word, Excel, Outlook)
Absolvirea unuia dintre cursurile de: cadru tehnic prevenirea si stingerea incendiilor, inspector protectie civila, inspector protectia muncii, evaluator de riscuri si protectia mediului/managementul deseurilor reprezinta avantaj

Descriere post:
Realizeaza activitati de autorizare a echipamentelor/instalatiilor din domeniul ISCIR;
Pregateste echipamentele/instalatiile pentru verificari tehnice si participa activ la efectuarea acestora;
Verifica corecta intretinere a utilajelor de catre utilizatorii din punctul de lucru;
Efectueaza instruirea si examinarea anuala a tuturor angajatilor cu privire la securitatea si sanatatea in munca (SSM), situatiile de urgenta (SU) si protectia civila (PC);
Urmareste efectuarea controlului medical la angajare si periodic pentru personalul punctului de lucru;
Organizeaza documentatia privind protectia mediului in vederea autorizarii/reautorizarii punctului de lucru;
Mentine legatura cu organele avizate in domeniile de care este responsabil si participa la controalele acestora, formuland raspunsul specific in urma tuturor verificarilor;
Coordoneaza si evalueaza activitatea dispecerilor, agentilor securitate incinta si a agentilor de securitate din punctul de lucru;
Monitorizeaza si sesizeaza departamentului Investitii eventuale neconformitati cu privire la instalatiile energetice existente;
Se preocupa de intretinerea si documentatia sistemelor si instalatiilor care asigura functionalitatea cladirii;
Propune solutii cu privire la imbunatatirea activitatii pe ariile sale de expertiza;

Beneficii :
Pachet salarial motivant (salariu fix, bonuri de masa, bonus de performanta)
Training-uri de dezvoltare personala si profesionala
Posibilitati de dezvoltare a carierei

Related Articles

Citește articolul precedent:
Inspectoratul pentru Situații de Urgență Cluj recrutează voluntari!

ISU Cluj recrutează persoane fizice pentru activitățile de voluntariat desfășurate în folosul societății. La înscrierea pentru activitatea de voluntariat, candidații...

Închide