inTurda.ro

12 posturi vacante la un hotel de 4 stele. Administratorii organizează interviuri de angajare la sediul CCOFM Turda

12 posturi vacante la un hotel de 4 stele. Administratorii organizează interviuri de angajare la sediul CCOFM Turda

12 posturi vacante la un hotel de 4 stele. Administratorii organizează interviuri de angajare la sediul CCOFM Turda
ianuarie 22
14:15 2018

Hotel de 4 stele din centrul Clujului, organizează interviuri de angajare joi, 25 ianuarie 2018, ora 11.00 la sediul Centrului de Consiliere pentru Ocuparea Forţei de Muncă

Posturi vacante:

  1. Cameriste hotel – 5 posturi disponibile

Ne dorim persoane harnice, corecte şi serioase, care îşi doresc un mediu de lucru plăcut şi contract pe termen lung.

Principalele atribuţii: curăţenie în camerele de hotel şi băi, dotarea camerei cu cele necesare (prosoape, aşternuturi curate etc), completarea şi verificarea minibarului

Cerinţe: experienţă minimă în muncă, nu e obligatorie experienţa în  domeniul hotelier

Studii: minim studii medii sau o şcoala profesională

Program de 8 ore pe zi.

  1. Femei de serviciu pe spaţiile din hotel – 2 posturi disponibile

Ne dorim persoane harnice, corecte şi serioase, care îşi doresc un mediu de lucru plăcut şi contract pe termen lung.

Principalele atribuţii: curăţenie în spaţiile comune din hotel: restaurante, Săli de conferinţe, SPA, birouri.

Cerinţe: experienţă minimă în muncă, nu e obligatorie experienţa în  domeniul hotelier

Studii: minim studii medii sau o şcoală profesională

Program: 12/24, 12/48

  1. Manager Housekeeping – 1 post disponibil

Principalele atribuţii: organizarea activităţii cameristelor din subordine (aprox 15 persoane), organizarea orarului de lucru si stabilirea priorităţilor de curăţenie în hotel, evidenţa status-ului camerelor din hotel.

Cerinţe: de preferinţă cu experienţă în domeniul hotelier pe un post similar, limba engleză nivel mediu-avansat.

Program 8 ore pe zi

  1. Receptioneri hotel – 2 posturi disponibile

Principalele atribuţii: întâmpină, conform standardelor hotelului, în mod amabil şi profesional oaspeţii pentru cazare.
Colaborează cu alte sectoare: rezervări, restaurant, housekeeping, săli de conferinţe
Informează oaspeţii la solicitarea acestora cu privire la tarife, preţuri, servicii şi programe oferite de hotel (pachete, promoţii, discount-uri)
Întocmeşte şi înregistrează rezervările în sistemul de gestiune hotelieră
Încasează contravaloarea serviciilor prestate clienţilor
Înregistrează datele statistice, operative şi contabile, specifice Recepţiei şi operează prompt orice modificare
Se informează permanent asupra acţiunilor şi activităţilor ce au loc în hotel pentru a informa turiştii în legătură cu evenimentele ce se desfăşoară
Rezolvă prompt şi discret diverse situaţii particulare sau reclamaţii ale clienţilor şi apelează pe cale ierarhică pentru a fi luate cele mai adecvate soluţii
Procesează check-in-urile şi check-out-urile cu eficienţă şi profesionalism, având toate cunoştinţele necesare acestor proceduri.

Cerinţe: Studii universitare• Experienţă pe un post similar• Cunoaşterea a două limbi de circulaţie internaţională, dintre care cel puţin una – la nivel avansat (engleza)• Cunoaşterea instrumentelor de plată – cash, card, facturare etc

Avantaj cunoaşterea programului Opera sau Fidelio şi experienţă într-un post similar

Program: 12/24, 12/48

 

  1. Bellboy (Lucrători Concierge Hotel) – 2 posturi disponibile

Principalele responsabilităţi:

– Întâmpină, conform standardelor hotelului, în mod amabil şi profesionist, oaspeţii pentru cazare
– Primeşte şi ajută oaspeţii la transportarea bagajelor din/în cameră şi parchează maşinile în parcarea subterană
– Se informează permanent asupra acţiunilor şi activităţilor ce au loc în hotel pentru a informa turiştii în legătură cu evenimentele care se desfăşoară
– Rezolvă prompt şi discret diverse situaţii particulare sau reclamaţii ale clienţilor
– Efectuează diferite comisioane

Cerinţe:

– Persoană serioasă, responsabilă, comunicativă
– Permis de conducere cat. B
– Atenţie distributivă
– Abilitatea de a organiza şi a identifica activităţile prioritare
– Cunoaşterea limbii engleze, nivel conversaţional

Program: 12/24, 12/48

Toate aceste posturi sunt cu contract pe perioadă nedeterminată, se acordă, pe lângă salariul de bază  bonuri de masă şi decontarea transportului în comun Turda-Cluj – abonament lunar.

 

Persoanele interesate pot solicita informaţii suplimentare de la:

Centrul de Consiliere pentru Ocuparea Forţei de Muncă                                                                                          

CP 401131, Turda, jud. Cluj, str. Libertăţii nr. 2-4

Tel/fax: 0264-317164
Mobil: 0749-242012
E-mail: ccofm@primariaturda.ro
Program cu publicul:
Luni – Joi: 9.00-15.00
Vineri : 9.00-13.00

 

Sursa foto: lma.ca

Share

Related Articles

%d blogeri au apreciat:
Citește articolul precedent:
Rotary SpeedMaraton – Competiția are ca scop strângerea de fonduri pentru cabinetul medical gratuit

Organizatorul evenimentului este Rotary Club Câmpia Turzii în parteneriat cu Clubul Sportiv Delfinii Turda și Salina Turda. Competiția are ca...

Închide