inTurda.ro

SC Domeniul Public Turda SA angajează Director Tehnic

SC Domeniul Public Turda SA angajează Director Tehnic

SC Domeniul Public Turda SA angajează Director Tehnic
februarie 07
10:18 2018

S.C.DOMENIUL PUBLIC TURDA S.A., aflata in subordinea autoritatii locale si care desfasoara activitati de:constructii de drumuri, cai publice; reparatii si intretinere drumuri si cai publice; producerea si comercializarea mixturilor asfaltice si a betoanelor de ciment; salubritate stradala, inclusiv dezapezirea cailor publice; servicii de intretinere si infrumusetare a zonelor verzi, productie legume si flori; intretinere si reparatii auto, coloana auto;

Pentru asigurarea numarului optim de personal de specialitate tehnica am demarat selectia pentru ocuparea a unui post de:
DIRECTOR TEHNIC

Principalele responsabilitati ale ocuparii acestui post sunt:

• Planifica activitatea de productie din sectoarele de activitate, in functie de planul de productie stabilit, pentru a asigura realizarea integrala a indicatorilor cantitativi si calitativi stabiliti;
• Organizeaza si coordoneaza procesul de elaborare si aplicare a celor mai bune solutii tehnice si economice legate de proiectele de investitii aflate in derulare sau programate;
• Tine legatura cu toate organismele implicate in lucrarile aflate in desfasurare (beneficiari, proiectanti, diriginti de santier ,inspectori de la Inspectoratul de stat in constructii, clienti subcontractori, reprezentanti utilitati, politie, etc.);
• Supervizeaza activitatea biroului tehnic in activitatea de decontare lucrari, intocmire acte de receptii lucrari, pregatire oferte, etc);
• Intocmeste planificarea productiei, pregatirea lucrarilor noi, urmarirea executarii productiei din punct de vedere calitativ si cantitativ prin urmarirea si aplicarea instructiunilor tehnologice, a proiectelor, a normativelor in vigoare, pentru pastrarea unui nivel ridicat al calitatii lucrarilor,
• Urmareste in mod continuu evitarea aparitiei de cheltuieli nejustificate, greseli de executie care pot genera cosuri suplimentare, aparitia de timpi morti sau neproductivi la personalul din subordine, la masinile si utilajele societatii;
• Participa la receptiile lucrarilor impreuna cu personalul din subordine si cu reprezentantii beneficailor;
• Urmareste permanent reducerea costurilor de productie prin planificarea si organizarea santierelor de lucrari si a livrarilor de materiale;
• Urmareste asigurarea unor conditii optime pentru desfasurarea lucrului la sectoarele de activitate, in special in conditii dificile si de trafic greu (echipament de protectia muncii, semnalizare rutiera), avand in vedre conditiile muncii pe santiere, in baza de productie, sere si salubritate;
• Aproba instructiunile tehnologice pentru fiecare faza de productie, atat la implementarea, cat si la modificarea lor, si asigura adaptarea corespunzatoare a tehnologiei la variatiile si specificul materiei prime utilizate;
• Conduce procesul de asigurare a calitatii la sectoarele de activitate din subordine, conform procedurilor si standardelor existente;
• Elaboreaza proiectul planului de investitii si reparatii, in conformitate cu prevederile bugetului, in scopul imbunatatirii gradului de ocupare a capacitatilor de productie existente si crearii de noi capacitati;
• Analizeaza din punct de vedere tehnic si calitativ activitatea societatii si face propuneri de imbunatatire a calitatii acesteia;
• Monitorizeaza permanent activitatea concurentei, in scopul cresterii calitatii serviciilor;
• Identifica cauzele pentru care unele activitati nu aduc rezultatele asteptate, le evidentiaza in rapoarte, pe care le inainteaza directorului general.

Cerinte:

• Studii superioare finalizate (Facultatea de Constructii – de preferinta specializarea CFDP);
• Master / studii postuniversitare de specialitate – reprezinta un avantaj;
• Experienta de minimum 5 ani pe un post similar;
• Abilitati in interpretarea calculelor ingineresti;
• Capacitate de analiza si sinteza;
• Discernamant si capacitate de a rezolva problemele;
• Putere de decizie si asumarea responsabilitatii;
• Abilitati pentru lucrul in echipa, de comunicare, orientare catre rezultate;
• Foarte buna organizare a informatiilor si documentelor, punctualitate;
• Capacitate de a respecta termenele limita, de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp.

Pentru a aplica pentru acest post, trimiteti pana la data de 21.02.2018 un CV insotit de o
scrisoare de intentie, specificand denumirea postului pentru care candidati, la adresa de email:

office[@]domeniulpublicturda.ro sau fax nr. 0264.314.725

Related Articles

%d blogeri au apreciat:
Citește articolul precedent:
Întreruperi de curent pe mai multe străzi din Turda, în 7 și 8 februarie

Furnizarea energiei electrice va fi întreruptă în zilele de 7 și 8 februarie 2018 pe mai multe străzi din Turda,...

Închide