inTurda.ro

JP Cooper, ambasadorul global Julius Meinl, în premieră, la Electric Castle

JP Cooper, ambasadorul global Julius Meinl, în premieră, la Electric Castle

JP Cooper, ambasadorul global Julius Meinl, în premieră, la Electric Castle
iulie 14
09:37 2018

JP Cooper, ambasadorul global al Julius Meinl, va performa săptămâna viitoare, în premieră, la Electric Castle. Artistul, care a reușit să strângă peste un miliard de streams, înainte de a-și lansa primul album, va urca pe scena festivalului pe data de 19 iulie, la ora 20:00.

JP Cooper s-a alăturat campaniei internaționale Julius Meinl – „Plătește cu poezie” anul acesta și a compus melodia „The little things” special pentru a celebra poeții din întreaga lume.

Brand de inspiraţie poetică, Julius Meinl îşi doreşte să răspândească pasiunea pentru poezie printre toţi cei prezenți pe scena Electric Castle, astfel că va asigura pe toată durata festivalului servirea cu cafea și ceai, în culise.

Ne bucurăm să îl avem pentru prima dată în România pe JP Cooper, ambasadorul global Julius Meinl, aşa că am pregătit o experienţă specială, atât pentru el, cât şi pentru ceilalţi artişti prezenţi la festival”, a declarat Mădălina Sultan, Marketing Manager Julius Meinl România.

La festival vor participa și doi dintre câștigătorii concursului „Plătește cu poezie”, care a avut loc în luna martie a acestui an. Julius Meinl România i-a premiat pe aceștia cu câte o invitaţie dublă la Electric Castle.

JP Cooper a devenit cunoscut publicului din România în 2016, ca urmare a succesului colaborării sale la single-ul Jonas Blue, Perfect Strangers. După 3 ani de muncă în studiu, JP Cooper revine în atenția publicului cu un nou sound și promite o experiență de neuitat celor prezenți la festival.

Despre Julius Meinl

Julius Meinl este o afacere de familie, austriacă, de succes internațional și este ambasadorul îndrăgitei Culturi a Cafenelei Vieneze de mai bine de 150 de ani. Succesul global al Julius Meinl se bazează pe valorile tradiționale: cinci generații de experiență în cafea, produse premium și servicii excelente oferite clienților. Julius Meinl inspiră și astăzi oameni din întreaga lume, la fel cum făcea cu poeții de altădată în cafenelele vieneze. Restaurante și clienți din sectorul HoReCa din 70 de țări se bazează pe cafeaua și ceaiul Julius Meinl. Compania se clasează deja în top 3 mărci de cafea premium în peste 40 de țări, fiind lider de piață în Austria, Rusia și Dubai.

Julius Meinl în cifre

  • 700 de angajați la nivel mondial;
  • Înființată în 1862
  • Prezență pe piață în peste 70 de țări la nivel mondial, dintre care se află în top 3 mărci de cafea premium în peste 40 dintre acestea;
  • Aproximativ 40,000 de clienți la nivel mondial;
  • Locații de producție în Viena (Austria) și Vicenza (Italia);
  • Cifra de afaceri anuală în 2016: 162 milioane de euro

Related Articles

Citește articolul precedent:
VIDEO: AHC Potaissa Turda s-a reunit. Ne-am obișnuit cu rezultate mari și nu vrem să ieșim din această notă

Echipa de handbal Potaissa Turda s-a reunit vineri, 13 iulie 2018, pentru a începe pregătirile în vederea abordării noului an...

Închide