inTurda.ro

A fost semnat acordul-cadru pentru achiziția autobuzelor electrice! Transportul public va fi complet modernizat, iar serviciul va fi oferit de compania proprie a municipiului!

A fost semnat acordul-cadru pentru achiziția autobuzelor electrice! Transportul public va fi complet modernizat, iar serviciul va fi oferit de compania proprie a municipiului!

A fost semnat acordul-cadru pentru achiziția autobuzelor electrice!  Transportul public va fi complet modernizat, iar serviciul va fi oferit de compania proprie a municipiului!
noiembrie 26
14:01 2018

Comunicat de Presă

A fost semnat acordul-cadru pentru achiziția autobuzelor electrice!

Transportul public va fi complet modernizat,

iar serviciul va fi oferit de compania proprie a municipiului!

Licitația privind achiziția a 20 de autobuze electrice, incluse în finanțarea europeană pe baza Planului de Mobilitate Urbană Durabilă, a fost atribuită companiei SC ANADOLU AUTOMOBIL ROM S.R.L. Astăzi, 26 noiembrie 2018, a fost semnat acordul-cadru prin care furnizorul se obligă ca, în baza contractelor subsecvente încheiate cu Primăria Municipiului Turda, să furnizeze autobuze electrice de capacitate medie și normală, dotate cu sistem informatic e-ticketing, management flotă și informare pasageri, stații de încărcare rapidă pentru transportul public în municipiul Turda, la adresa autorității contractante, în termen de maxim 8 luni de la data încheierii contractului subsecvent.

Se vor livra:

10 bucăți – Autobuze electrice lungime 8-9 m

10 bucăți – Autobuze electrice lungime 11-12 m

8 seturi – Elemente sistem e-ticketing

2 bucăți – Stații încărcare rapidă

2 bucăți – Branșament electric stații încărcare rapidă

Contractele subsecvente vor fi semnate începând cu luna decembrie 2018, până în luna aprilie 2019, în așa fel încât livrările tuturor autobuzelor să se încheie la finalul anului 2019. Flota de autobuze și toate echipamentele vor fi operate de către noua companie de transport public a Consiliului Local, care va începe activitatea la finalul anului 2019. Tot prin finanțare europeană se va construi și o nouă autobază modernă.

Furnizorul are obligația de a realiza pe costurile sale instruirea personalului de întreținere și reparații, precum și autorizarea acestora pentru a efectua lucrări pe marca de autobuz contractată, la adresa autorității contractante, în termen de maxim 15 zile de la livrarea autobuzelor, pentru:

a) diagnosticare, întreținere și reparare sisteme mecanice;

b) diagnosticare, întreținere și reparare sisteme electrice și electronice;

c) întreținere reparare caroserie.

d) instruire conducători auto

Share

Related Articles

%d blogeri au apreciat:
Citește articolul precedent:
Vezi aici ordinea de zi a ședintei ordinare a Consiliului Local al municipiului Câmpia Turzii

    DISPOZIŢIE Nr. 771 din 23.11.2018 privind convocarea Consiliului Local al Municipiului Câmpia Turzii în şedinţă ordinară   Primarul Municipiului...

Închide