inTurda.ro

EDOTEC ROMANIA ANGAJEAZA ASISTENT OFFICE

EDOTEC ROMANIA ANGAJEAZA ASISTENT OFFICE

EDOTEC ROMANIA ANGAJEAZA ASISTENT OFFICE
ianuarie 22
13:23 2019
EDOTEC ROMANIA ANGAJEAZA ASISTENT OFFIC

Cautăm un candidat cu următorul profil:

  • este absolvent(ă) de liceu/ facultate/ master – economice, juridice, sociale sau tehnice si nu a lucrat dupa absolivire
  • are dorință de autodezvoltare, de a fi bun în ceea ce face
  • se consideră o persoană responsabilă, organizata
  • are abilități de comunicare, fără retineri de a da telefon sau a aborda un potențial client/partener pentru prima dată 
  • are cunostinte minime comerciale despre ce inseamna contracte, facturi,  tipuri de incasari, extrase de cont, fisa de cont, operatiuni de baza cu banca, registru casa, decontari, dosare, copii, arhivare.
  • este adaptabil(ă) – întrucât activăm pe domenii diverse.

Responsabilitățile principale: 

  • Contabilitate primară : deconturi, plăți, încasări, registru casa
  • Asistență administrativă: achiziții/ cumpărături, organizare, documente, curieri
  • Telefoane clienți/ furnizori / confruntari de solduri
  • Evidente dosare/ acte
  • Sarcini resurse umane

Profilul companiei: 
Firma de import si distributie.
Sediul Turda, biroul in Incinta EDO Garage, strada Agriculturii 27.
Răspunde direct administratorului de firmă și Contabilului Sef.
Activitate integrală de birou 100% plus necesități administrative – deplasări spre autorități/ clienți dacă este cazul.

Vă rugăm transmiteti CV-ul pe contact@edotec.ro

Data limită pentru aplicații este 31.01.2019. 

Toti candidatii vor primi un raspuns – fie ca sunt sau nu sunt selectați.  
Share

Related Articles

Citește articolul precedent:
La nivelul judetului Cluj traficul rutier se desfășoară în conditii specifice de iarnă

Consiliul Judeţean Cluj informează participanţii la trafic în legătură cu faptul că, în cursul dimineţii zilei de marți, 22 ianuarie...

Închide