EDOTEC ROMANIA ANGAJEAZA ASISTENT OFFICE

ianuarie 22
13:23
2019
EDOTEC ROMANIA ANGAJEAZA ASISTENT OFFIC
Cautăm un candidat cu următorul profil:
- este absolvent(ă) de liceu/ facultate/ master – economice, juridice, sociale sau tehnice si nu a lucrat dupa absolivire
- are dorință de autodezvoltare, de a fi bun în ceea ce face
- se consideră o persoană responsabilă, organizata
- are abilități de comunicare, fără retineri de a da telefon sau a aborda un potențial client/partener pentru prima dată
- are cunostinte minime comerciale despre ce inseamna contracte, facturi, tipuri de incasari, extrase de cont, fisa de cont, operatiuni de baza cu banca, registru casa, decontari, dosare, copii, arhivare.
- este adaptabil(ă) – întrucât activăm pe domenii diverse.
Responsabilitățile principale:
- Contabilitate primară : deconturi, plăți, încasări, registru casa
- Asistență administrativă: achiziții/ cumpărături, organizare, documente, curieri
- Telefoane clienți/ furnizori / confruntari de solduri
- Evidente dosare/ acte
- Sarcini resurse umane
Profilul companiei:
Firma de import si distributie.
Sediul Turda, biroul in Incinta EDO Garage, strada Agriculturii 27.
Răspunde direct administratorului de firmă și Contabilului Sef.
Activitate integrală de birou 100% plus necesități administrative – deplasări spre autorități/ clienți dacă este cazul.
Vă rugăm transmiteti CV-ul pe contact@edotec.ro
Data limită pentru aplicații este 31.01.2019.
Toti candidatii vor primi un raspuns – fie ca sunt sau nu sunt selectați.