inTurda.ro

Află cum arată un brand puternic în era digitală la Sales & Marketing Conference

Află cum arată un brand puternic în era digitală la Sales & Marketing Conference

Află cum arată un brand puternic în era digitală la Sales & Marketing Conference
mai 14
06:39 2019

Află cum arată un brand puternic în era digitală la Sales & Marketing Conference

BusinessMark te invită la Sales & Marketing Conference pe 24 mai la JW Marriott Grand Hotel București să afli ce impact au poveștile pe care brandurile aleg să le spună. Puterea brandurilor pare a depinde tot mai mult, în ultimii ani, de capacitatea acestora de a construi relații.

De la consumator, la parteneri, orice colaborare este acum deschisă ochiului public. Valorile, atitudinea, experiența generate – toate sunt elemente esențiale pentru consumatorul modern, bine informat și agil. ‘Un brand puternic este unul care generează consistență și claritate. Dacă știi cu adevărat ce reprezintă brandul tău, iar acest lucru este ‘infiltrat’ în fiecare echipă a organizației, produsul sau serviciul tău va căpăta forma brandului. Nu există nicio discrepanță între ce dezvoltă echipa de producție, ce vinde echipa de sales și ce primește clientul.’, afirmă Lisa Krost Meyers, Global Marketing and Brand Manager, Alienware, DELL (USA). Lisa va fi alături de noi la Sales & Marketing Conference. Iată cine sunt invitații noștri:

  • PAULIINA JAMSA, Global Senior Online Marketing Manager, SIEMENS (UK)
  • LISA KROST MYERS, Global Marketing and Brand Manager, Alienware, DELL (USA)
  • LILIANA CAIMACAN, Business Transformation Strategist /Professor of practice HULT INTERNATIONAL BUSINESS SCHOOL (UK)
  • CRISTIAN TURCULEȚ, Regional Development Manager România & Bulgaria, AMREST (STARBUCKS)
  • MARINA ZARA, Head of Marketing and Communications, METRO CASH & CARRY România
  • RĂZVAN ORBULESCU, Director Marketing, FRIESLANDCAMPINA România
  • CRISTINA SIMULESCU, Commercial Activity Leader, IKEA Pallady
  • BOGDAN COLEA, National Sales Manager, CrisTim
  • VIOREL RUSE, Marketing Manager, ING BANK România
  • CĂTĂLIN STANCU, Managing Partner, SFERA BUSINESS (moderator)
  • DANIEL DRĂGAN – Managing Partner, BUSINESSMARK (moderator)

Aceștia vor aborda principalele teme de discuție: https://bit.ly/2VW3jxr.

Mai multe detalii despre conferința Sales & Marketing Conference și modalitatea de înscriere puteți afla aici: https://bit.ly/2VW3jxr.

Radio-ul oficial al evenimentului: Europa FM.

Eveniment organizat cu susținerea:  BRCC, BBCCBR, CCIRI, Zelist Monitor, Pumba Creative Studio.

Parteneri media: DeBizz, Financial Market, Transilvania Business, Jurnalul de Afaceri, Administratie.ro, Global Manager, La Jumate, Jobzz, Antreprenor în România, Business24, Ziare.com, Curierul Național, IQads, Smark, Financiarul, PRbox.ro, Rbe Connect, Revista Bulevard, PRwave, Market Watch, SpatiulConstruit.ro, Portal Management, Revista Piața, Social Media Romania, 1asig.ro, EfdeN, MoneyBuzz, MATEK, Manager Express, Business Press, Monitorul de Făgăraș, Biroul Info, Depozitinfo.ro, InTurda.ro, InfoOradea, Clujul de Buzunar.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share

Related Articles

Citește articolul precedent:
Alergi la CROS TURDA?! Dental Care oferă vouchere în valoare de 500 lei pentru câștigători + reducere la detartraj pentru toți participanții

Clinica Stomatologică DENTAL CARE din Turda se alătură ca partener oficial al Crosului Umanitar “Alergăm pentru cei care NU pot...

Închide