inTurda.ro

Conacul Secuiesc din Colțești ANGAJEAZĂ Manager

Conacul Secuiesc din Colțești ANGAJEAZĂ Manager

Conacul Secuiesc din Colțești  ANGAJEAZĂ  Manager
august 22
10:23 2019

Ești o persoană pasionată de turismul rural din Transilvania și vrei să îl promovezi? 🤩
Cunoști deja sau ți-ai dori să cunoști mai bine zona Colțesti-Rimetea (jud. Alba), propusă pentru a intra în Patrimoniul UNESCO? Super, ne bucurăm!😊 #ConaculSecuiesc din #Colțești (jud. Alba), una dintre principalele atracții turistice ale zonei, caută un Manager de Pensiune. 👨‍💼😉

Conacul Secuiesc din Colțești (jud. Alba) caută un Manager de Pensiune cu experiență în domeniul HORECA, care să fie pasionat de turismul rural, să țină la obiceiurile și tradițiile zonei Colțești-Rimetea, aflată în Patrimoniul UNESCO și să își dorească să le promoveze.

Ce ne dorim de la tine?
– să ai experiență în domeniul HORECA;
– să ai cunoștințe de digital marketing și de comunicare, pentru a promova pensiunea și evenimentele organizate în cadrul ei;
– să ții la valorile și la tradițiile zonei Colțești-Rimetea
– să ai bune abilității de organizare, comunicare și prezentare;
– să ai cunoștințe de operare pe PC (pentru administrarea sistemului de gestiune si rezervări );
– să fii o persoană harnică, motivată și creativă;
– să fii o persoană rezistentă la schimbare. În domeniul HORECA echipa se schimbă des, însă ne dorim ca tu să fii ”veriga” care o unește.
– să ai o atitudine pozitivă;
– ar fi foarte util, dar nu obligatoriu, să cunoști limba maghiară și engleză, la nivel conversațional;

Ce îți oferim?
– salariu fix atractiv + bonusuri de performanță pe baza unor indicatori stabiliți;
– program flexibil;
– masina de firma;
– buget pentru combustibil;
– după perioada de probă, smartphone și laptop;
– cărți de vizită și e-mail personalizat;
– mic dejun și prânz asigurat;
– sprijin necesar pentru a performa și a-ți dezvolta abilitățile;

Ce responsabilități vei avea?
– să promovezi Conacul Secuiesc și tradițiile și obiceiurile zonei Colțești-Rimetea;
– să menții legătura cu clienții atât fizic, cât și prin e-mail, telefon și platformele Social Media;
– să rezolvi toate neînțelegerile, plângerile și nemulțumirile clienților și ale angajaților;
– să te ocupi de gestionarea resurselor umane;
– să planifici sarcinile de lucru pentru a asigura ordinea în cadrul pensiunii;
– să găsești metode de creștere a veniturilor și de optimizare a cheltuielilor pensiunii;
– să cauți și să închei parteneriate cu agenții de turism din țară și din străinătate;
– să supraveghezi buna desfășurare a evenimentelor organizate în incinta pensiunii și, dacă este cazul, să te ocupi de organizarea lor (nunți, teambuilding-uri etc.);

Dacă te regăsești în acest rol și dorești să te alături echipei noastre, contactează-ne la numărul de telefon 0755.599.732 sau trimite-ne un CV la adresa de e-mail robert.szakacs@torockoi.ro

Share

Related Articles