inTurda.ro

Cum își despăgubesc operatorii aerieni clienții de pe cursele anulate din cauza coronavirusului. Ce au anunțat Wizz Air, Tarom și Blue Air

Cum își despăgubesc operatorii aerieni clienții de pe cursele anulate din cauza coronavirusului. Ce au anunțat Wizz Air, Tarom și Blue Air

Cum își despăgubesc operatorii aerieni clienții de pe cursele anulate din cauza coronavirusului. Ce au anunțat Wizz Air, Tarom și Blue Air
martie 17
14:00 2020

Wizz Air a anunțat, marți, că, din cauza volumului semnificativ mai mare de zboruri anulate ca urmare a restricțiilor de călătorie impuse pentru combaterea pandemiei COVID-19, a automatizat procesul de rambursare a clienților afectați.

Totodată, cei afectați de anularea zborurilor, vor primi automat 120% din tariful original sub formă de credit de companie în conturile WIZZ ale clienților săi.

Compania de stat Tarom a anunțat că toti pasagerii afectati de suspendarea unor curse pot opta pentru reprogramarea pe date ulterioare a calatoriilor fara penalizare sau rambursarea integrala a biletelor/tronsoanelor neutilizate. Informații se pot obține aici.
Operatorul low-cost românesc Blue Air oferă, pentru orice rezervare pana pe data de 31 mai, inclusiv, o reprogramare gratuită la o data ulterioara.
Pentru a modifica data calatorie sau pentru obține voucherul puteți apela departamentul de Call Center. Detalii despre starea zborurilor în Europa găsiți AICI.
În funcție de măsurile drastice pe care le-a luat fiecare țară din cauza răspândirii infectărilor cu coronavirus, companiile aeriene au fost obligate să anuleze sau să reducă numărul curselor în aproape toate destinațiile europene.

Related Articles

Citește articolul precedent:
Consiliul Județean Cluj – sprijin pentru cei 13.000 de angajați și peste 100 de firme din Parcurile Industriale Tetarom

Consiliul Județean Cluj – sprijin pentru cei 13.000 de angajați și peste 100 de firme din Parcurile Industriale Tetarom Președintele...

Închide