inTurda.ro

Lanțurile de supermarketuri anunță noi măsuri de protecție în toate magazinele, pentru angajați și clienți, în contextul COVID-19

Lanțurile de supermarketuri anunță noi măsuri de protecție în toate magazinele, pentru angajați și clienți, în contextul COVID-19

Lanțurile de supermarketuri anunță noi măsuri de protecție în toate magazinele, pentru angajați și clienți, în contextul COVID-19
martie 19
15:16 2020

Lanțurile de supermarketuri Kaufland și Lidl au anuțat că au implementat o serie de măsuri în toate magazinele, pentru a proteja atât angajații, cât și clienții de infectarea cu coronavirus.

Potrivit unui comunicat Kaufland, ca urmare a evoluției situației din ultimele zile, compania a luat măsuri suplimentare ce sporesc siguranța clienților și a echipelor din magazine.

În anumite cazuri, pentru a evita supra-aglomerarea, acolo unde se impune, accesul clienților în magazine se va face în grupuri restrânse de persoane. Pe podeaua din zonele de trafic au fost amplasate benzi care indică distanța de siguranță.

Toate echipele lucrează la capacitate maximă pentru a evita formarea cozilor și a asigura buna funcționare a tuturor operațiunilor. Toți colegii cunosc regulile de igienă și prevenție și sunt îndemnați să le respecte.

De asemenea, sunt dezinfectate toate suprafețele de contact și obiectele des utilizate de clienți și angajați (cărucioare, case de marcat, mobilier, cântare, clanțe, butoane etc) precum și spațiile comune (toalete, scări rulante etc). Toate magazinele sunt dotate cu dezinfectant de mâini gratuit, atât pentru clienți, cât și pentru colegi. La toalete există săpun ce conține dezinfectant.

Pe lângă acestea, o măsură de protecție este și responsabilizarea clienților. Astfel, printr-o campanie amplă lansată de Kaufland, ei primesc informații educaționale despre prevenție și responsabilitate, prin intermediul spoturilor radio, la televizor, mesaje online, dar și în magazine, prin signalistică amplasată pe podea, geamuri și în zonele de trafic.

Clienții sunt îndemnați să aibă un comportament responsabil în acest context și să aibă grijă la cei din jur, să cumpere responsabil și să evite risipa alimentară, să vină neînsoțiți la cumpărături, să respecte regulile de prevenție și igienă, să folosească dezinfectantul de mâini de la intrarea din magazine, să păstreze distanța de siguranță de minimum 1 metru și să opteze pentru plata cu cardul sau telefonul, în locul bancnotelor.

 

Ce recomandă Lidl clienților

Și Lidl a implementat noi măsuri pentru a-și proteja angajații și clienții și desfășoară o campanie media de informare și responsabilizare a clienților. Astfel pe baza recomandărilor oficiale ale autorităților, Lidl face o serie de recomandări clienților, printre care se numără: evitarea cumpărăturilor în timpul orelor de vârf (17:00-19:00), evitarea zonelor aglomerate, păstrarea distanței de cel puțin 1 m față de alte persoane, plata cu cardul bancar, spălarea foarte bine a alimentelor înainte de consum, spălarea cât mai frecventă pe mâini cu apă și săpun timp de cel puțin 20 de secunde, evitarea atingerii feței, ochilor, nasului sau gurii dacă nu au mâinile igienizate, adoptarea unui comportament responsabil în ceea ce privește numărul de produse achiziționate, evitarea deschiderii ambalajelor produselor pe care nu le achiziționează, atingerea doar a fructelor și legumelor pe care urmează să le cumpere.

Pentru a ajuta clienții care stau la coadă să păstreze distanța recomandată de 1 m față de cei din jurul lor, de miercuri, retailerul a început montarea unor indicatoare pe podea în zona caselor de marcat.

Sursa: incont.ro

Related Articles

Citește articolul precedent:
RORETAIL: Magazinele din mall-uri, altele decât cele alimentare și farmacii, se vor închide

Societăţile comerciale care funcţionează în centrele comerciale de tip mall, cu excepţia magazinelor alimentare şi a farmaciilor, vor suspenda contractele...

Închide