inTurda.ro

Primăria Turda, precizări despre demersurile care trebuie urmate în vederea amplasării corturilor electorale

Primăria Turda, precizări despre demersurile care trebuie urmate în vederea amplasării corturilor electorale

Primăria Turda, precizări despre demersurile care trebuie urmate în vederea amplasării corturilor electorale
august 06
11:36 2020

Demersuri care trebuie urmate în vederea amplasării corturilor electorale pe domeniul public sau privat.

În vederea amplasării, pe domeniul public sau privat al Municipiului Turda, a unor corturi/pavilioane destinate strângerii de semnături pentru alegerile locale din anul 2020, este necesară obținerea de la serviciul de specialitate din cadrul Primăriei Municipiului Turda – Serviciul Evidență Patrimoniu, a unui acord de ocupare a domeniului public, precum și achitarea taxei de ocupare a domeniului public, stabilită conform HCL nr.295/2019.

Cererea depusă trebuie să conțină informații privind: datele de identificare ale solicitantului/reprezentantului, adresa/sediul, perioada pentru care se solicita ocuparea temporară a domeniului public, scopul ocupării terenului, suprafața de teren necesară, precum și o simulare (pe planșe foto) cu locațiile propuse și tipul de cort/pavilion ce va fi utilizat.

Locațiile alese pentru amplasarea corturilor nu trebuie să stânjenească în niciun fel circulația pietonală și vizibilitatea conducătorilor auto, să nu blocheze accesul în spații aparținând altor persoane fizice/juridice, precum și să nu afecteze vizibilitatea altor mijloace de publicitate existente pe domeniul public.

Totodată, raportat la calendarul alegerilor locale din anul 2020, publicat de către Autoritatea Electorală Permanentă, conform căruia perioada de depunere a candidaturilor (inclusiv a listelor de susținători) este 07.08.2020-18.08.2020, amplasarea corturilor pentru strângerea de semnături va putea fi autorizată cel mult pana la data de 18 august 2020.

În cazul în care se dorește amplasarea pe domeniul public sau privat al Municipiului Turda a unor mijloace de publicitate folosite ca mesaj în cadrul precampaniei electorale, eliberarea acordului de ocupare temporară a domeniului public este condiționată de obținerea, de către solicitanți, a unui acord de publicitate temporară, în conformitate cu Regulamentul Local de Publicitate al Municipiului Turda, aprobat prin HCL nr.114/28.05.2020. Acordul de publicitate temporară se eliberează de către Serviciul Urbanism, Autorizații de Construire și Cadastru din cadrul Primăriei Municipiului Turda.

Facem un apel către toți membrii partidelor politice și candidații acestora la funcția de primar ca înainte de a amplasa corturile electorale să urmeze toate procedurile amintite.

Vă reamintim că pentru buna desfășurare a operațiunilor electorale este imperativ necesar ca atât candidații partidelor politice cât și alegătorii să respecte normele de protecție sanitară impuse la nivel național.

#PrimăriaMunicipiuluiTurda #AlegeriLocale

Related Articles

Citește articolul precedent:
Gara din Câmpia Turzii va fi reabilitată. Dorin Lojigan a semnat Certificatul de Urbanism

Gara din Câmpia Turzii va fi reabilitată. Dorin Lojigan a semnat Certificatul de Urbanism „Lucrările continuă în orașul nostru! Am semnat...

Închide