inTurda.ro

O noua strategie de marketing pentru Salina Turda: Cel mai spectaculos subteran natural din lume, modelat de oameni

O noua strategie de marketing pentru Salina Turda: Cel mai spectaculos subteran natural din lume, modelat de oameni

O noua strategie de marketing pentru Salina Turda: Cel mai spectaculos subteran natural din lume, modelat de oameni
septembrie 11
09:16 2020

Celebra salină din municipiul Turda se poziționează acum ca fiind cel mai spectaculos obiectiv subteran din lume în urma redefinirii fundamentelor brandului.

🥳 Unul dintre proiectele pe care le-am finalizat recent este Salina Turda, un obiectiv turistic de anvergură internațională, pentru care Brandocracy a redefinit fundamentele brandului, a construit strategia de marketing și noul website. Salina Turda se poziționează acum ca fiind cel mai spectaculos subteran din lume, modelat de oameni. Este unul dintre puținele obiective turistice din România incluse în celebrul ghid de călătorii Michelin, primind două stele Michelin, din maximul de trei posibile.
Suntem tare mândri de rezultat și vă invităm să descoperiți ce am făcut pentru Salina Turda, din studiul de caz de pe site 👉 ”, au relatat reprezentanții agenției clujene Brandocracy.
http://bit.ly/studiu-caz-SalinaTurda

Salina Turda este un reper turistic de anvergură internațională, fiind una dintre cele mai spectaculoase destinații din Transilvania și chiar din România, cu sute de mii de vizitatori care îi trec pragul, anual. Este unul dintre puținele obiective turistice din România incluse în celebrul ghid de călătorii Michelin, primind două stele Michelin, din maximul de trei posibile. Salina Turda este, de altfel, singura salină din România inclusă în acest ghid.

”Fiind un brand de referință în turismul internațional, cu mare potențial de dezvoltare și generare de beneficii economice pentru zona în care se află, abordarea echipei Brandocracy a fost aceea de a construi un concept care să fie solid ca fundament, dar flexibil și adaptabil în implementare. Acest mod de lucru se dovedește eficient inclusiv pentru comunicarea în vremuri speciale, mai puțin favorabile.

Pentru ca fundația strategică să fie solidă, am identificat și agreat pilonii strategici pe care stă povestea brandului: o Experiență unică, într-un cadru Spectaculos, cu acces la un mediu în care principalul factor natural, sarea, înseamnă Sănătate pentru cei care intră aici. La adâncimea de 120 de m, cât are Salina Turda, este un mediu atât de aseptic încât nicio bacterie nu poate rezista.

De fapt, am construit chiar în jurul sării, întreaga strategie, de la efectele curative și de la legătura omului cu pământul, cu mediul înconjurător. Practic, sarea și minerii care au lucrat în salină sunt punctele de referință pentru bazele construcției de brand, cu cei trei piloni – Experiență, Spectaculos și Sănătate.”, mai scriu cei de la Brandocracy

 
 
Poziționarea de marketing a venit ca rezultat al întregii analize pe care cei de la Brandocracy au făcut-o. Astfel, mesajul brandului s-a conturat foarte clar: Salina Turda este cel mai spectaculos subteran natural din lume, modelat de oameni. 
Share

Related Articles

Scroll Back To Top

Newsletter inTurda.ro

Citește articolul precedent:
ŞEDINŢĂ EXTRAORDINARĂ online cu convocare de îndată a CONSILIULUI LOCAL AL MUNICIPIULUI TURDA

PROIECTUL ORDINII DE ZI AL ŞEDINŢEI EXTRAORDINARE online cu convocare de îndată a CONSILIULUI LOCAL AL MUNICIPIULUI TURDA DIN DATA...

Închide