inTurda.ro

Primăria Municipiului Turda implementează Proiectul „eTurda – Debirocratizare prin digitalizare în administrația publică”

Primăria Municipiului Turda implementează Proiectul „eTurda – Debirocratizare prin digitalizare în administrația publică”

Primăria Municipiului Turda implementează Proiectul „eTurda – Debirocratizare prin digitalizare în administrația publică”
noiembrie 23
15:07 2020

COMUNICAT DE PRESĂ

 

Primăria Municipiului Turda implementează Proiectul „eTurda – Debirocratizare prin digitalizare în administrația publică” cod SIPOCA 776, cod SMIS 135985, finanțat din Programul Operațional „Capacitate Administrativă” 2014-2020, CP 13/2019, cod apel: POCA/661/2/1 – Fundamentarea deciziilor, planificare strategică și măsuri de simplificare pentru cetățeni la nivelul administrației publice locale din regiunile mai puțin dezvoltate (contract de finanțare nr. 530/02.07.2020).

Obiectivul general al proiectului constă în consolidarea capacității instituționale și eficientizarea activității la nivelul Municipiului Turda prin continuarea simplificării procedurilor administrative și reducerea birocrației pentru cetățeni, implementând măsuri din perspectiva backoffice (adaptarea procedurilor interne de lucru, digitalizarea proceselor) și front-office pentru serviciile publice furnizate aferente competențelor partajate ale administrației publice locale.

Obiectivele specifice ale proiectului constau în (1) implementarea unor măsuri de simplificare pentru cetățeni, în corespondență cu Planul integrat pentru simplificarea procedurilor administrative aplicabile cetățenilor din perspectiva front-office, dar și back-office prin introducerea unor soluții aplicative noi și integrarea cu cele existente, în scopul digitalizării fluxurilor de lucru, pentru reducerea timpului de procesare a cererilor cetățenilor și asigurarea accesului online la serviciile publice gestionate de Municipiul Turda din domeniul asistenței sociale și siguranță și ordine publică și (2) Dezvoltarea cunoștințelor și abilităților personalului din cadrul Municipiului, în vederea sprijinirii măsurilor vizate de proiect.

Perioada de implementare a proiectului este de 18 luni (02.07.2020 – 01.01.2022) iar valoarea totală a Proiectului care face obiectul Contractului de finanțare este de 1.718.283,07 lei.

Proiectul este finanțat din Programul Operațional Capacitate Administrativă, cofinanțat de Uniunea Europeană din Fondul Social European.

Share

Related Articles

Citește articolul precedent:
Informare! Program de lucru ghișeu – ÎNMATRICULARI VEHICULE

Informare de presă – Program de lucru – Înmatriculări vehicule Pentru ca soluționarea solicitărilor aferente operațiunilor de înmatriculare a vehiculelor...

Închide