inTurda.ro

Auchan vinde haine second-hand: Prin programul „O nouă viață” susținem un consum responsabil de haine

Auchan vinde haine second-hand: Prin programul „O nouă viață” susținem un consum responsabil de haine

Auchan vinde haine second-hand: Prin programul „O nouă viață” susținem un consum responsabil de haine
februarie 16
09:19 2021
Comunicat de presă 

Auchan dă o viață nouă hainelor printr-un proiect inedit de sustenabilitate și responsabilitate

În continuarea misiunii sale de a încuraja un stil de viață responsabil, Auchan România devine primul retailer de pe plan local care implementează un amplu proiect de responsabilitate socială axat pe economia circulară a hainelor, proiect deja existent în țările din Vest. Astfel, în completarea colecțiilor vestimentare deja prezente în hipermarketurile Auchan, retailerul începe să integreze în oferta sa și haine purtate, în stare perfectă de comercializare, prin parteneriate cu magazine specializate. 

Programul „O nouă viață by Auchan” debutează în această lună printr-o etapă pilot implementată în hipermarketul Auchan Cluj Nord, în incinta căruia sunt comercializate haine purtate, de la mărci renumite, la prețuri accesibile, printr-un parteneriat inedit cu lanțul clujean de magazine de modă LaMajole. 

Astfel, LaMajole dispune de o suprafață de 60 mp în incinta hipermarketului, oferind clienților o gamă variată de obiecte vestimentare pentru femei, bărbați și copii, prețurile articolelor de îmbrăcăminte situându-se între 12–350 lei. Toate piesele comercializate sunt colectate, selectate atent și igienizate conform standardelor în vigoare, de către echipa LaMajole.

„Industria textilă este responsabilă pentru 10% din poluarea cu emisii de gaze cu efect de seră și doar 1% din textilele la nivel global se reciclează. Acest proiect are la bază cele trei principii ale economiei circulare – reducerea, refolosirea și reciclarea obiectelor vestimentare, reprezentând un pas important în continuarea acțiunilor noastre de reducere a amprentei asupra mediului înconjurător prin extinderea perioadei de utilizare a produselor. Prin programul „O nouă viață” susținem un consum responsabil de haine și încurajăm clienții să contribuie la un viitor mai sustenabil și prin achiziționarea unor haine care au mai fost îmbrăcate” , a declarat Corina Dospinoiu, Responsabil CSR Auchan Retail România.

„Inițiativa demarată de Auchan este o premieră pentru retailul românesc și ne bucurăm să realizăm acest proiect împreună. La Majole este rezultatul unei atitudini pro mediu, în spatele magazinelor noastre aflându-se o întreagă industrie care reciclează și reutilizează, pe cât posibil, toate produsele care ajung la noi.”, a declarat Szekely Zsuzsanna, Director Executiv LaMajole

Potrivit Auchan, intențiile companiei vizează extinderea acestui program și în restul hipermarketurilor din țară, completând astfel acțiunile deja existente de reducere a poluării textile.

Despre Auchan Retail România
Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, o rețea de 42 de magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 33 în Stațiile Petrom, și 5 supermarketuri Auchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent. Pe www.auchan.ro, Auchan prezintă clienților peste 25.000 de produse. Toate magazinele, depozitele și birourile gestionate de Auchan dețin certificarea Safe Guard care confirmă respectarea și implementarea corectă a celor mai bune practici de siguranță împotriva răspândirii COVID-19.  

Totodată, Auchan România realizează o serie de acțiuni importante pentru promovarea activităților de responsabilitate socială şi integrare a tinerilor, dar şi programe pentru protejarea mediului înconjurător care au drept scop gestionarea deşeurilor, economisirea resurselor etc. Printre cele mai ample acțiuni de responsabilitate derulate de către companie se numără campania Mobilizatron, care a condus la plantarea a 100.000 de copaci în România, realizarea filmului România Neîmblânzită, primul documentar despre natura României, campania de colectare a uleiului alimentar uzat prin intermediul hipermarketurilor Auchan, precum și amenajarea a două unități de suport medical pentru pacienti cu forme noncritice de Covid-19. 

Share

Related Articles

Citește articolul precedent:
Doi tineri de 20 și 23 de ani, depistați de polițiști pe raza localității Copăceni cu o viteză de peste 150 km/h

𝐌𝐀𝐓𝐄𝐌𝐀𝐓𝐈𝐂Ă 𝐎𝐍𝐋𝐈𝐍𝐄 𝐏𝐄𝐍𝐓𝐑𝐔 𝐂𝐎𝐍𝐃𝐔𝐂Ă𝐓𝐎𝐑𝐈𝐈 𝐀𝐔𝐓𝐎: 𝐏𝐫𝐨𝐛𝐥𝐞𝐦𝐚 𝟏 : Dacă un autoturism se deplasează de la Turda la Cluj-Napoca având viteza...

Închide