Primăria Câmpia Turzii organizează concurs de recrutare pentru ocuparea functiei de Director Executiv, la Direcția de Asistență Socială




ANUNȚ CONCURS – Primăria Municipiului Câmpia Turzii organizează concurs de recrutare pentru ocuparea functiei publice de director executiv, la Directia de Asistență Socială, pe durată nedeterminată, timp de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore pe săptămână.
Concursul de recrutare se desfășoară în conformitate cu prevederile art.618 alin. (2) din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ și constă în următoarele etape succesive: selectia dosarelor, proba scrisa si interviul.
Selectia dosarelor are loc in termen de maximum 5 zile lucratoare de la data expirarii termenului de depunere a dosarelor, pe baza indeplinirii conditiilor de participare la concurs, de catre comisia de concurs.
Proba scrisa va avea loc in data de 25.03.2021 ora 10:00, la sediul Primariei municipiului Campia Turzii, str. Laminoristilor nr.2-4.
Interviul va fi sustinut doar de catre candidatii declarati admisi la proba scrisa, intr.-un termen de máximum 5 zile lucratorare de la data sustinerii probei scrise, la sediul Primariei municipiului Campia Turzii, str. Laminoristilor nr.2-4.
Coordonate pentru depunerea dosarelor de concurs:
- Adresa: str. str. Laminoristilor nr.2-4., camera 11, Primăria municipiului Campia Turzii, judetul Cluj.
- Telefon: 0264368001 int.140, fac: 0264365467, e-mail: srus@campiaturzii.ro
- Dosarele de inscriere la concurs se pot depune in termen de 20 zil de la data publicarii anuntului respectiv in perioada 23.02.2021-15.03.2021, ora 16:00.
Atribuțiile postului director executiv la Directia de Asistenta Sociala :
- exercită atribuţiile ce revin Direcţiei în calitate de serviciu public;
- Gestionează activitatea personalului din subordine.
- elaborează şi supune aprobării consiliului local proiectul strategiei de dezvoltare a serviciilor sociale, al planului anual de acţiune
- elaborează proiectele rapoartelor de activitate, ale rapoartelor privind stadiul implementării strategiei de dezvoltare a serviciilor sociale şi propunerile de măsuri pentru îmbunătăţirea activităţii, pe care le prezintă spre aprobare primarului
- urmărește implementarea/dezvoltarea Sistemului de Control Intern/Managerial, precum și respectarea reglementărilor conținute de documentația specifică;
- Face parte din Comisia de monitorizare a SCIM în calitate de membru;
- Elaborează ROF-ul Direcției de Asistență Socială;
- Întocmește proiectul de buget pentru Direcția de Asistență Socială;
- Certifică realitatea, regularitatea și legalitatea cheltuielilor ce derivă din activitatea serviciului, în vederea efectuării plății acestora;
- Întocmește documenetele în vederea angajării, lichidării și ordonanțării cheltuielilor ce derivă din activitatea serviciului;
- Întocmește rapoarte, dări de seamă, informări, solicitate de primar, Consiliul Local și de alte instituții, conform legii;
- coordonează procesul de identificare și solutionare a problemelor sociale ale comunitatii din domeniul protectiei copilului, familiei, persoanelor varstnice, persoanelor singure, persoanelor cu handicap, precum si a oricaror persoane aflate in nevoie;
- Propune Primarului proiectul de statut al personalului, structura organizatorică, numărul de personal, atribuţiile de serviciu şi fişa postului şi sancţionarea personalului din cadrul direcţiei;
- Îndrumă, urmăreşte şi verifică permanent utilizarea eficientă a programului de lucru, preocuparea fiecarui angajat în rezolvarea legală, competentă şi de calitate a tuturor sarcinilor încredinţate, în raport cu pregătirea, experienţa şi funcţia ocupată.
- coordonează și controlează activitatea personalului din cadrul Direcţiei;
- conduce activitățile subordonate, conform organigramei și reprezintă direcția în raporturile cu alte instituții publice locale și organizații;
- Întocmește fișele de post și evaluările personalului din subordine;
- deleagă competențele atribuite, personalului de specialitate din subordinea sa;
- acționează permanent în vederea îndeplinirii la timp și în mod corespunzător a atribuțiilor ce-i revin potrivit actelor normative în vigoare;
- asigură implementarea politicilor de asistență socială, asigură punerea în practică a acțiunilor și strategiilor instituției, la nivelul compartimentelor din structura instituției, cu respectarea legislației în vigoare;
- Întocmește fișele de post pentru personalul din subordine;
- Întocmeşte fişele de evaluare a performanţelor profesionale individuale pentru personalul din subordine;
- colaborează cu formele organizate ale societății civile la acțiuni care privesc problematica socială precum și la acțiuni organizate de compartimentele Direcției de Asistență Socială;
- răspunde de asigurarea normelor de protecția muncii și PSI;
- analizează și sprijină propunerile și inițiativele personalului din subordine în vederea îmbunătățirii activității structurilor funcționale ale serviciului social;
- Urmărește arhivarea documentelor emise în cadrul Direcției;
- Îndeplineşte şi alte atribuţii stabilite prin lege, hotărâri ale Consiliului local sau dispoziţii ale Primarului.

