inTurda.ro

DAS Turda – Calendarul ÎNSCRIERILOR la CREȘE pentru anul școlar 2021-2022

DAS Turda – Calendarul ÎNSCRIERILOR la CREȘE pentru anul școlar 2021-2022

DAS Turda – Calendarul ÎNSCRIERILOR la CREȘE pentru anul școlar 2021-2022
aprilie 26
12:53 2021

CALENDARUL ÎNSCRIERILOR LA CREȘE PENTRU ANUL ȘCOLAR 2021 – 2022

Actele necesare pentru dosarul de înscriere în creșe:

1. cerere tip
2. certificatul de naștere al copilului
3. actele de identitate ale părinților/reprezentanților legali, și după caz, copie a hotărârii judecătorești privind încredințarea minorului;
4. adeverință cu veniturile brute realizate de către părinți/reprezențanti legali în ultimele 6 luni;
5. adeverință de la medicul de familie care atestă că este clinic sănătos copilul;
6. fișa de imunizare întocmită conform prevederilor elaborate de Ministerul Sănătății cu privire la intrarea copilului in colectivitate;
7. declarație pe proprie răspundere a părintelui/reprezentantului legal cu privire la consimțământul acordat pentru prelucrarea datelor cu caracter personal.(descarcă de pe www.asistentasocialaturda.ro)
8. dosar plic;

Cererile de înscriere se pot descărca în format electronic de pe site-ul DAS Turda www.asistentasocialaturda.ro , rubrica acte si formulare , sau se pot ridica de la DAS Turda , str. Dacia nr. 1 Turda, începând cu data de 17.05.2021 Datele vor fi prelucrate conform reglementărilor GDPR.

Între:
17.05.2021 – 31.05.2021 – Preluarea dosarelor la sediul DAS Turda, str. Dacia nr. 1, Luni – vineri între orele 08:00 – 12:00 sau online la adresa office@asistentasocialaturda.ro
02.06.2021 – 04.06.2021 – Evaluarea dosarelor de către comisia de înscrieri.
07.06.2021 – afișarea listelor cu copiii admiși.

La momentul intrării copiilor în colectivitate, dosarele vor fi completate cu următoarele acte:

1. Adeverință de la medicul de familie/aviz epidemiologic pentru intrarea copilului în colectivitate;
2. Contractul, privind furnizarea de servicii, încheiat între părinte/reprezentant legal al copilului și conducerea unității; (formularul se ridică de la coordonatorul de personal al creșei sau se descarcă de pe situl DAS Turda )
3. Formularul privind istoricul stării de sănătate a copilului, de la naștere până la intrarea in colectivitate (formularul se ridică de la coordonatorul de personal al creșei sau se descarcă de pe site-ul DAS Turda).

Sediile creșelor sunt următorele
• Creșa nr. 5 – str. Calea Victoriei 5E , Turda, jud. Cluj,
Coordonator personal de specialitate: Oargă Gabriela, tel.0751-232527
• Creșa nr. 4 – Str. Aviatorilor nr. 16, Turda , jud. Cluj,
Coordonator personal de specialitate: Koloszi Anca, tel. 0738-978279
• Creșa Josika Mikloș- str. Dr. Ioan Ratiu nr. 44Turda, jud. Cluj,
Educator puericultor Czegezi Adrien, tel.0742 -613937

Nu se vor lua în calcul cererile părinților/reprezentanților legali care nu au domiciliul/reședința în municipiul Turda, dovedit cu acte de identitate sau contracte (în cazul închirierii unor locuinţe).

Totodată aducem la cunoștința publicului că hrana pentru copii este preparata de către personalul creșei.Lista de meniuri va fi adusă la cunoștința părinților fiind afișată la avizier.

Conform dispozițiilor legale părinții sunt obligați să suporte o parte din costurile hranei copiilor.

Directia Asistenta Sociala Turda

Share

Related Articles

Citește articolul precedent:
Salina Turda – Program de vizitare în perioada Sărbătorilor Pascale

Salina Turda își așteaptă vizitatorii și în perioada Sărbătorilor Pascale, având următorul program de funcționare: Deschis ZILNIC între orele 9-17,...

Închide