inTurda.ro

CEC Bank Turda angajează Director agenție (perioadă determinată)

CEC Bank Turda angajează Director agenție (perioadă determinată)

CEC Bank Turda angajează Director agenție (perioadă determinată)
ianuarie 21
11:51 2022

Director agenție (perioada determinata 1 an) – Agentia Turda, Sucursala Cluj-Napoca

Principalele responsabilități ale postului:

  • Asigură planificarea, conducerea, coordonarea și controlul activității agenției, in conformitate cu legislația și reglementările bancare; urmărește realizarea obiectivelor repartizate, alocarea in mod optim a resurselor umane in vederea realizării obiectivelor de vânzări;
  • Coordonează activitatea de creditare, vânzare produse și servicii bancare, atragere clientelă; se implică activ în promovarea imaginii băncii;
  • Planifică, organizează și monitorizează activitatea de vânzare la nivelul agenției și unităților arondate (după caz); răspunde de realizarea obiectivelor de vânzare, implicându-se în realizarea acestora;
  • Asigură premisele unei bune calități a portofoliului de credite la nivelul agenției și unităților arondate (după caz);
  • Asigură suport de business pentru identificarea și valorificarea potențialului de piață;
  • Coordonează activitatea operațională; asigură administrarea riscurilor la nivelul unității coordonate; organizează activitatea de casierie și tezaur, etc.;
  • Propune măsuri corective pentru redresarea activității pe segmentele deficitare la nivelul agenției și unităților arondate (după caz) și monitorizează aplicarea acestora;
  • Reprezintă agenția în relațiile cu terții in plan local, conform competentelor acordate.

  

Cerințele minime de ocupare a postului:

  • Studii superioare economice/ juridice finalizate;
  • Minim 5 ani experiență in domeniul bancar, din care cel putin 3 ani vechime pe o funcție de conducere/ coordonare;
  • Cunoașterea pieței bancare locale;
  • Leadership, abilități dezvoltate de coordonare și control, comunicare, relaționare, negociere și vânzare;
  • Responsabilitate, integritate, confidențialitate;
  • Cunoașterea legislației bancare;
  • Constituie avantaje: cunoasterea unei limbi straine de circulație internațională și/ sau cursuri de specialitate, urmate in țară sau in străinătate, precum și cursuri de management, comunicare, managementul timpului, coaching, leadership, managementul proiectelor;
  • Pachetul Microsoft Office.

 

Candidații interesați de această oportunitate și care satisfac cerințele de mai sus pot transmite CV-ul pe adresa de e-mail: recrutare@cec.ro, până la data de 28 ianuarie 2022.

 

Related Articles

Citește articolul precedent:
Accident în Luncani: o femeie a fost transportată de urgență la spital

O femeie ce intrat cu mașina într-un pod în comuna Luncani a fost transportată de urgență la spital. Femeia în...

Închide