Primăria Turda angajează Consilier, grad profesional debutant – Birou administrare fond funciar și registru agricol



UAT Municipiul Turda organizează concurs în data de 26 mai 2022, orele 11,00
pentru ocuparea funcţiei publice de execuție vacante de:
Consilier, clasa I, grad profesional debutant – Birou administrare fond funciar și registru agricol
Condiții specifice:
studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în următoarele domenii de licență:
– agronomie, specializarea agricultură/montanologie
– horticultura
– inginerie si management în agricultură si dezvoltare rurală, specializarea ingineria si managementul afacerilor agricole,
– zootehnie, specializarea zootehnie.
raport de serviciu cu durată normală a timpului de muncă, respectiv 8h/zi, 40 h/săptămână
Condiţiile generale de ocupare a posturilor sunt cele prevăzute la art. 465 din OUG 57/2019, privind Codul administrativ.
Publicarea anunțului de concurs se va asigura începând cu data de 26.04.2022 pe site-ul Primăriei municipiului Turda și pe site-ul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici. Dosarele de concurs se vor depune la sediul instituției, P-ța 1 Decembrie 1918, nr. 28, cam. 15, în perioada 26.04 – 16.05.2022.
Probele concursului sunt:
-selecția dosarelor în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor
-proba scrisă se va susține în data de 26.05.2022, orele 11,00
-interviul se va organiza în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise
Persoană de contact: Alexandrina Rustem, consilier resurse umane, tel. 0264317199, e-mail: resurseumane@primariaturda.ro.
Acte necesare la dosar:
a) formularul de înscriere;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcţiei sau pentru exercitarea profesiei;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
Adeverinţele care au un alt format decât cel prevăzut în HGR 611/2008, anexa 2D trebuie să cuprindă elemente similare celor prevăzute în anexă şi din care să rezulte cel puţin următoarele informaţii: funcţia/funcţiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfăşurării activităţii, vechimea în muncă acumulată, precum şi vechimea în specialitatea studiilor.
Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire. În situaţia în care candidatul solicită expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.
Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilităţi poate înainta comisiei de concurs, în termenul prevăzut pentru depunerea dosarelor de concurs, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilităţii probelor de concurs.
Copiile de pe actele solicitate, precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, după caz, se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
Atribuții:
-asigurarea activității de program cu publicul conform orarului stabilit de conducătorul instituţiei
-completarea şi ţinerea la zi a registrelor agricole pe suport de hârtie şi în format electronic
-completarea şi vizarea declaraţiilor fiscale pentru stabilirea impozitului pe teren în temeiul Codului Fiscal
-preluarea cererilor, verificarea în teren, întocmirea şi eliberarea atestatelor şi a carnetelor de comercializare a produselor din sectorul agricol
-preluarea cererilor ,verificarea, întocmirea şi eliberarea adeverinţelor privind starea materială, pentru obţinerea subvenţiilor, stabilire domiciliu, poliţie etc.
-Corelarea datelor înscrise în contractele de arendă cu poziţiile din registru agricol şi verificarea/vizarea acestora
-verificarea şi înregistrarea suprafeţelor de teren vandute,moştenite şi operarea în registrul agricol a modificărilor survenite inclusiv completarea declaraţiei de impunere unde este cazul
-rezolvarea în termen, cu respectarea legislaţiei în vigoare, a cererilor şi sesizărilor cetăţenilor repartizate de către şeful de birou, Secretarul general al municipiului, Viceprimar, Primar
Bibliografie/Tematica:
-Constituția României, republicată
-Ordonanța de urgență a Guvernului 57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, Partea a VI-a – Statutul funcționarilor publici, Titlul I și II, art. 365-537
-Legea 202/2002, privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare
-Ordonanța Guvernului 137/2000, privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare
-OG nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, cu modificările și completările ulterioare;
-OG nr. 33/2002 privind reglementarea eliberării certificatelor și adeverințelor de către autoritățile publice centrale și locale, cu modificările și completările ulterioare;
-OG nr.28/2008 privind registrul agricol, cu modificările și completările ulterioare;
-HG nr. 985/2019 privind registrul agricol pentru perioada 2020 – 2024;
-Ordin nr. 25/1382/ 37/1642/14297/746/20/2020 pentru aprobarea Normelor tehnice privind modul de completare a registrului agricol pentru perioada 2020 – 2024;
-Legea nr.145/2014 pentru stabilirea unor măsuri de reglementare a pieţei produselor din sectorul agricol, cu modificările si completările ulterioare;
-Ordin nr.1846/2408/2014 privind punerea în aplicare a prevederilor art. 5 alin. (1) din Legea nr. 145/2014 pentru stabilirea unor măsuri de reglementare a pieţei produselor din sectorul agricol, cu modificările și completările ulterioare;
-Ordin nr.20/208/2015 privind punerea în aplicare a prevederilor art. 9 alin. (1) din Legea nr. 145/2014 pentru stabilirea unor măsuri de reglementare a pieţei produselor din sectorul agricol, cu modificările și completările ulterioare;
-Legea nr. 287/2009 privind Codul civil, cu modificările și completările ulterioare, art. 1836-1850;
Afișat azi 26.04.2022
Nr. 12120/26.04.2022
Documente atașate
Formular de înscriere
Notă de informare GDPR
Model adeverință de vechime

