Compania Osma Plast angajează PROJECT MANAGER și INGINER CALITATE
februarie 28
15:43
2024
Compania Osma Plast Romania SRL, companie specializată în fabricarea de piese din mase plastice pentru aparate de cafea/electrocasnice angajează:
Project manager
Candidatul Ideal
O persoana cu mare capacitate de analiza si sinteza, cu o buna abilitate de a utilizare limbajul scris/oral pentru a transmite idei si informatii.
Descrierea jobului
Cerinte:
– limba engleza scris/vorbit
Responsabilitati:
– creează planul proiectelor noi de producție sau le preia din stadiul de transfer
– identifică persoanele necesare fiecărei etape de proiect și stabilește sarcinile aferente în cadrul echipelor de proiect
– coordonează activitățile echipelor de proiecte noi de productie și a echipei de implementare a sistemului software Tesar de gestiune a producției
– întreține comunicarea cu clienții pe proiectele noi și cu furnizorul pt soluția IT în producție
– implementează și intreţine sistemul Tesar (analiză, instalare, administrare precum și instruire specializată şi asistență utilizatorilor)
– asigură maparea și îmbunătățirea proceselor de producție și proceselor inter-departamentale și după situație, adaptarea proceselor la solutia IT sau invers
– stabilește termenele limită și asigură respectarea acestora
– analizează riscurile, monitorizează proiectele și reajustează etapele și termenele planului proiectelor pe măsura evoluției acestora
– oferă suportul necesar firmei de IT care oferă softul de producție /utilizatorilor interni
– menține legătura cu colegii din Italia, unde se implementează același sistem sau privitor la proiectele noi
– asigură urmărirea rezolvării problemelor escaladate
– este responsabilă pentru asigurarea calității și obținerea rezultatelor dorite
– intervine și remediază erorile și problemele apărute
– anunță imediat managerul de producție în cazul apariției unor probleme/schimbări în domeniul de activitate
– asigură organizarea și susținerea unor training-uri tehnice utilizatorilor
– urmărește termenele de facturare și problemele ce pot să apară, în strâns contact cu compartimentele economic și comercial
– gestionează toate problemele ce pot apărea în legătură cu produsele noi până acestea intră în producție (Pricing, BOM, Packaging, Quality, Transport)
Beneficii:
– pachet salarial atractiv, bazat pe experienta si cunostintele acumulate
– tichete de masa
– bonusuri, prime .
– posibilitatea de a lucra intr-un mediu profesionist, competitiv, cu o echipa dinamica si cu tehnologii de ultima generatie
– oportunitati de dezvoltare si avansare in cariera
– decontare/abonament transport
– limba engleza scris/vorbit
Responsabilitati:
– creează planul proiectelor noi de producție sau le preia din stadiul de transfer
– identifică persoanele necesare fiecărei etape de proiect și stabilește sarcinile aferente în cadrul echipelor de proiect
– coordonează activitățile echipelor de proiecte noi de productie și a echipei de implementare a sistemului software Tesar de gestiune a producției
– întreține comunicarea cu clienții pe proiectele noi și cu furnizorul pt soluția IT în producție
– implementează și intreţine sistemul Tesar (analiză, instalare, administrare precum și instruire specializată şi asistență utilizatorilor)
– asigură maparea și îmbunătățirea proceselor de producție și proceselor inter-departamentale și după situație, adaptarea proceselor la solutia IT sau invers
– stabilește termenele limită și asigură respectarea acestora
– analizează riscurile, monitorizează proiectele și reajustează etapele și termenele planului proiectelor pe măsura evoluției acestora
– oferă suportul necesar firmei de IT care oferă softul de producție /utilizatorilor interni
– menține legătura cu colegii din Italia, unde se implementează același sistem sau privitor la proiectele noi
– asigură urmărirea rezolvării problemelor escaladate
– este responsabilă pentru asigurarea calității și obținerea rezultatelor dorite
– intervine și remediază erorile și problemele apărute
– anunță imediat managerul de producție în cazul apariției unor probleme/schimbări în domeniul de activitate
– asigură organizarea și susținerea unor training-uri tehnice utilizatorilor
– urmărește termenele de facturare și problemele ce pot să apară, în strâns contact cu compartimentele economic și comercial
– gestionează toate problemele ce pot apărea în legătură cu produsele noi până acestea intră în producție (Pricing, BOM, Packaging, Quality, Transport)
Beneficii:
– pachet salarial atractiv, bazat pe experienta si cunostintele acumulate
– tichete de masa
– bonusuri, prime .
– posibilitatea de a lucra intr-un mediu profesionist, competitiv, cu o echipa dinamica si cu tehnologii de ultima generatie
– oportunitati de dezvoltare si avansare in cariera
– decontare/abonament transport
Descrierea companiei
Osma Plast Romania SRL este o companie in plina expansiune fondata in 2014 cu capital strain.
Activeaza in domeniul productiei de mase plastice prin injectia si galvanizarea produselor.
Clientii societatii sunt cei mai mari producatori de aparate de cafea din spatiul european sau extracomunitar.
Activeaza in domeniul productiei de mase plastice prin injectia si galvanizarea produselor.
Clientii societatii sunt cei mai mari producatori de aparate de cafea din spatiul european sau extracomunitar.
Inginer calitate
Candidatul Ideal
O persoana dinamica, foarte atenta la detalii, cu un puternic spirit de observatie.
Cerinte:
– foarte buna cunoastere a desenului tehnic
– limba engleza scris/vorbit
Descrierea jobului
Responsabilitati:
– asigură cerinƫele de calitate impuse de către client
– analizează și comunică clientului problemele găsite în urma analizei realizate pe desene și alte cerințe calitative / l legi / specificații tehnice primite
– analizează în detaliu desene, specificații tehnice, cerințe, legi și se asigură că acestea pot fi îndeplinite în producție
– întocmește rapoarte pentru clienți în funcție de cerințele contractuale agreeate
– centralizează informaƫiile şi furnizează clientului documentele relevante PPAP pentru validare proces
– comunică cerinƫele de calitate şi colectează/verifică datele rezultate din procesul de producƫie
– elaborează și revizuiește proceduri, instrucƫiuni de lucru, ajutoare vizuale, planuri de control, PFMEA, desene sau alte tipuri de documente în scopul definirii cerințelor calitative pentru articole în fază de omologare, respectiv producție serie
– gestionează non-conformitaţile şi rapoartele 8D
– analizează problemele de calitate din producƫia internă și de la clienți, le înregistrează și se asigură că acțiunile corective luate au fost unele eficente
– realizează analiza internă pentru determinarea cauzei rădăcină, stabilirea acțiunilor corective și preventive utilizând metodele: problem solving, 8D sau alte metode convenționaleBeneficii:
– pachet salarial atractiv, bazat pe experienta si cunostintele acumulate
– tichete de masa
– bonusuri, prime .
– posibilitatea de a lucra intr-un mediu profesionist, competitiv, cu o echipa dinamica si cu tehnologii de ultima generatie
– oportunitati de dezvoltare si avansare in cariera
– decontare/abonament transport
– asigură cerinƫele de calitate impuse de către client
– analizează și comunică clientului problemele găsite în urma analizei realizate pe desene și alte cerințe calitative / l legi / specificații tehnice primite
– analizează în detaliu desene, specificații tehnice, cerințe, legi și se asigură că acestea pot fi îndeplinite în producție
– întocmește rapoarte pentru clienți în funcție de cerințele contractuale agreeate
– centralizează informaƫiile şi furnizează clientului documentele relevante PPAP pentru validare proces
– comunică cerinƫele de calitate şi colectează/verifică datele rezultate din procesul de producƫie
– elaborează și revizuiește proceduri, instrucƫiuni de lucru, ajutoare vizuale, planuri de control, PFMEA, desene sau alte tipuri de documente în scopul definirii cerințelor calitative pentru articole în fază de omologare, respectiv producție serie
– gestionează non-conformitaţile şi rapoartele 8D
– analizează problemele de calitate din producƫia internă și de la clienți, le înregistrează și se asigură că acțiunile corective luate au fost unele eficente
– realizează analiza internă pentru determinarea cauzei rădăcină, stabilirea acțiunilor corective și preventive utilizând metodele: problem solving, 8D sau alte metode convenționaleBeneficii:
– pachet salarial atractiv, bazat pe experienta si cunostintele acumulate
– tichete de masa
– bonusuri, prime .
– posibilitatea de a lucra intr-un mediu profesionist, competitiv, cu o echipa dinamica si cu tehnologii de ultima generatie
– oportunitati de dezvoltare si avansare in cariera
– decontare/abonament transport
Pentru depunerea de CV-uri sau alte informatii: e-mail: gabriela.somesfalean@osma.ro Telefon: 0774 452 005 Sau la adresa: str. Petru Rares nr. 11, Turda (in spate la Dedeman)