inTurda.ro

STADA a primit premiul “The Most Impactful Investment of the Year” din partea Business Review pentru investiția de la TURDA

martie 06
09:20 2024

STADA a primit premiul “The Most Impactful Investment of the Year” din partea Business Review pentru investiția de la TURDA.

Multumim, Business Review pentru premiul “The Most Impactful Investment of the Year” si oportunitatea de a aduce proiectul de investiție STADA de la Turda, pe agenda publica!

Suntem onorati ca proiectul nostru de investitie de la Turda a convins juriul si vox populi. Coordonatele proiectului nostru de investiție greenfield in domeniul sanatatii, domeniu strategic pentru Romania: 100k mp teren, 30k mp construiți, 12 linii de productie state of the art, capacitate de 160 mil cutii/an, aprox 400 noi locuri de munca, o valoare de peste 60 mil Eur. O constructie finalizata in timp record, cu ajutorul partenerilor constructori locali, din Cluj. Cea mai importanta investitie in farma, in ultimii 30 ani, in Romania.

Cea mai moderna fabrica din Grupul Stada, construita in parametri optimi de sustenabilitate. Toate aceste coordonate arata nu doar anvergura proiectului, ci si faptul ca sunt premise pentru o ulterioara dezvoltare. Multumim tuturor colegilor din echipa in formare de la Turda, care gestioneaza cu intelepciune si rigurozitate implementarea acestei investitii! Felicitari tuturor celor care au fost nominalizați la aceasta categorie, semn ca Romania este inca o piata in dezvoltare si dezirabila pentru investitori! Felicitari tuturor castigatorilor Business Review Awards, companii si oameni de afaceri cu adevarat implicati in motoarele de creștere economica a Romaniei.

Printre firmele care au fost premiate de Business Review se mai numără Vodafone, BCR, AROBS, Carrefour și alții.

Cu o săptămână în urma, divizia RX STADA ROMANIA s-a bucurat de o alta recunoaștere a performantei excepționale.

La nivelul STADA Group, saptamana trecuta, in cadrul Global Townhall, Gina Dura, Business Unit Manager RX Division, a ridicat premiul AGILITY acordat de Peter Goldschmidt, CEO Stada Group.

„Multumirile noastre se indreapta atat catre colegii din departament, care s-au implicat cu agilitate in depasirea tuturor obiectivelor, creand un nou benchmark pentru produsele biosimilare din portofoliu, cat si catre cei din departamentele suport care i-au sustinut in obtinerea acestei performante notabile. Profesionalismul si seriozitatea lor au fost pe deplin in slujba specialistilor din sanatate si a pacientilor, demonstrand o data in plus crezul nostru #CaringforPeoplesHealthAsATrustedPartner. Felicitari! 👏🏻👏🏻👏🏻

Repertoriul nostru s-a imbogatit, agilitatea cu care interpretam partiturile a crescut. Deplin justificat rezultatul si decizia de a orchestra simfoniile in viitor cu mai multe piane si instrumente. #oneSTADA”, au transmis reprezentanții STADA TURDA.