ASA CONS AGAJEAZĂ – Căutăm OFFICE Manager care să organizeze și să coordoneze sarcinile administrative și procedurile de birou!
iunie 10
16:00
2024
Căutăm Office Manager care să organizeze și să coordoneze sarcinile administrative și procedurile de birou!
Rolul dumneavoastră este de a crea și menține un mediu de lucru plăcut, asigurând niveluri ridicate de eficacitate organizațională, comunicare și siguranță.
Atribuțiile și responsabilitățile managerului de birou includ:
- programarea întâlnirilor
- gestionarea corespondentei interne / externe
- furnizarea de asistență administrativă generală angajaților noștri
- asigurarea bunei funcționări a biroului și să ajute la îmbunătățirea procedurilor companiei și a operațiunilor de zi cu zi
Ce calități trebuie să aveți ?
- experiență cu o varietate de software de birou (instrumente de e-mail, foi de calcul și baze de date)
- Cunoștințe în MS Office (MS Excel și MS Outlook, în special
- Excelente abilități de comunicare scrisă și verbală
- Atenție la detalii, abilități de rezolvare a problemelor, abilități puternice de organizare și planificare într-un mediu cu ritm rapid
- O minte creativă cu capacitatea de a sugera îmbunătățiri
Ce oferim
- Pachet salarial motivant
- Tichet masa zilnic / Tichete cadou cu ocazia sărbătorilor
- Bonus fidelitate / bonus anual
- Programe de dezvoltate profesionala
Pentru a aplica, trimiteți CV-ul cu o fotografie la: contact@asacons.ro sau simina.stoica@asacons.ro
Vezi și:
ASA CONS angajează – ȘEF ȘANTIER. Pachet salarial motivant + Mașină de serviciu