inTurda.ro

Consultare publică: proiect privind aprobarea Strategiei locale de dezvoltare a serviciilor sociale în Municipiul Turda pentru perioada 2025-2034

Consultare publică: proiect privind aprobarea Strategiei locale de dezvoltare a serviciilor sociale în Municipiul Turda pentru perioada 2025-2034

Consultare publică: proiect privind aprobarea Strategiei locale de dezvoltare a serviciilor sociale în Municipiul Turda pentru perioada 2025-2034
aprilie 18
17:24 2025

În conformitate cu dispoziţiile art. 7, alin. 1 și alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată şi ale Regulamentului de organizare şi funcţionare al Consiliului Local al Municipiului Turda,
Primăria Municipiului Turda aduce la cunoştinţă publică deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ:

proiect de hotărâre nr.  35/17.04.2025  privind aprobarea Strategiei locale de dezvoltare a serviciilor sociale în Municipiul Turda pentru perioada 2025-2034.

care urmează a fi supus spre dezbatere şi aprobare Consiliului Local al Municipiului Turda.

Textul integral al proiectului de hotărâre însoţit de raportul de specialitate, referatul de aprobare și anexele acestuia poate fi accesat pe adresa oficială primariaturda.ro la secţiunea Consiliul Local/proiecte de hotărâre supuse dezbaterii publice.

 O copie a documentelor părţi integrante din proiectul de hotărâre poate fi pusă la dispozitia celor interesaţi în baza unei solicitări în formă scrisă depusă la registratura ghişeului unic al primăriei sau prin registratura online, pentru Compartimentul Relația cu Consiliului Local al Municipiului Turda, situat în Turda, Piaţa 1 Decembrie 1918, nr. 28, camera 50, în intervalul 17.04.2025 – 04.06.2025, de luni până joi, între orele 08.00-15.00 şi vineri între orele 08.00-12.30.

În contextul prevederilor art. 7, alin. 2 cei interesați pot formula în scris  propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ, ce pot fi depuse atât la adresa de email office@asistentasocialaturda.ro, cât și prin registratura online sau la registratura ghişeului unic al Primăriei Municipiului Turda, în atenția doamnei Balahura Maria Aurelia, director general adjunct la Direcția de Asistență Socială Turda, începând cu data de 22.04.2025 până în data de 09.05.2025 inclusiv.

În conformitate cu prevederile art. 7, alin. 6 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, persoanele sau organizaţiile interesate care transmit în scris propuneri, sugestii sau opinii cu privire la proiectele de acte normative supuse dezbaterii publice vor specifica articolul sau articolele din proiectul de act normativ la care se referă, menţionând data trimiterii şi datele de contact ale expeditorului.

Documente:

  1. Anunţ Proiect 
Share

Related Articles

Citește articolul precedent:
Consiliul Local Turda convocat în ședință extraordinară online. Vezi ordinea de zi

ANEXĂ LA DISPOZIȚIA PRIMARULUI  MUNICIPIULUI  TURDA NR. 233 /17.04.2025  PROIECTUL ORDINII DE ZI AL  ŞEDINŢEI  EXTRAORDINARE ONLINE,  A CONSILIULUI  LOCAL...

Închide