inTurda.ro

Primăria Turda: proiect de hotărâre supus spre consultare publică

Primăria Turda: proiect de hotărâre supus spre consultare publică

Primăria Turda: proiect de hotărâre supus spre consultare publică
martie 13
13:59 2023

În conformitate cu dispoziţiile art. 7, alin. 1 și alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată şi ale Regulamentului de organizare şi funcţionare al Consiliului Local al Municipiului Turda, Primarul Municipiului Turda aduce la cunoştinţă publică faptul că a iniţiat următorul proiect de hotărâre:

• proiect de hotărâre nr. 43 / 10.03.2023 privind aprobarea Regulamentului de atestare și reatestare a persoanelor fizice, persoanelor fizice autorizate sau persoanelor juridice specializate care doresc să obțină calitatea de administrator de condominii situate pe raza unității administrativ-teritoriale Municipiul Turda.

care urmează a fi supus spre dezbatere şi aprobare Consiliului Local al Municipiului Turda.

Textul integral al proiectului de hotărâre însoţit de raportul de specialitate şi referatul de aprobare poate fi accesat pe adresa oficială primariaturda.ro la secţiunea Consiliul Local/proiecte de hotărâre supuse dezbaterii publice.

O copie a documentelor părţi integrante din proiectul de hotărâre poate fi pusă la dispozitia celor interesaţi în baza unei solicitări în formă scrisă depusă la registratura ghişeului unic al primăriei sau prin registratura online, pentru Compartimentul Relația cu Consiliului Local al Municipiului Turda, situat în Turda, Piaţa 1 Decembrie 1918, nr. 28, camera 50, în intervalul 13.03.2023 – 27.04.2023, de luni până joi, între orele 08.00-15.00 şi vineri între orele 08.00-12.30.

În contextul prevederilor art. 7, alin. 2 cei interesați pot formula în scris propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ, ce pot fi depuse atât la adresa de email apl@primariaturda.ro, cât și prin registratura online sau la registratura ghişeului unic al Primăriei Municipiului Turda, în atenția doamnei Munteanu Sorina – șef Serviciu Administrație Publică Locală în cadrul Primariei Municipiului Turda, începând cu data de 14.03.2023 până în data de 31.03.2023 inclusiv.

În conformitate cu prevederile art. 7, alin. 6 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, persoanele sau organizaţiile interesate care transmit în scris propuneri, sugestii sau opinii cu privire la proiectele de acte normative supuse dezbaterii publice vor specifica articolul sau articolele din proiectul de act normativ la care se referă, menţionând data trimiterii şi datele de contact ale expeditorului.

Related Articles

Citește articolul precedent:
Campanie de ecologizare a malului râului Arieș, în 16 martie 2023

Comunicat de presă Campanie ecologizare - ”Gândesc Verde, Gândesc Curat” Municipiul Turda organizează o acțiune de ecologizare a malului râului...

Închide