inTurda.ro

Asa Cons România angajează Director Achiziții

Asa Cons România angajează Director Achiziții

Asa Cons România angajează Director Achiziții
ianuarie 31
11:54 2024

Asa Cons România angajează Director Achiziții.

Suntem o companie specializată în proiectarea, producerea și asamblarea structurilor prefabricate din beton pentru proiecte de construcții, cu o istorie de 25 de ani, o echipă stabilă și o abordare prietenoasă.

 

Căutăm colegi  tineri, implicati, cu spirit de echipa si deschisi la a invata lucruri noi!

Pozitiile deschise sunt:

 

  • Director Achizitii

Responsabilitati principale :

  • Mentinerea relatiei cu furnizorii actuali ai companiei precum si dezvoltarea acesteia, prin identificarea unor furnizori alternativi si stabilirea de relatii comerciale cu acestia
  • elaborarea și implementarea instrucțiunilor, politicilor și procedurilor de gestionare a achizițiilor și a relatiei cu furnizorii, cu respectarea legislatiei in vigoare;
  • selectarea furnizorilor, negocierea si gestionarea contractelor in cele mai bune conditii pentru companie
  • monitorizarea performantei furnizorilor si evaluarea periodica acestora
  • plasarea comenzilor catre furnizori, urmarirea acestora pana la momentul receptiei
  • respectarea cu strictete a tuturor prevederilor legale in legatura cu procesele de achizitie si receptie
  • gestionarea contractelor cu furnizorii, a livrarilor, a evaluarilor de furnizori si produse;
  • mentinerea unor niveluri de stoc optime pentru toate materiile prime, materiale, componente etc., pentru a asigura buna desfasurare a proceselor de productie;
  • Cauta permanent solutii pentru optimizarea costurile de achiziție, negociaza in mod continuu preturi, servicii și oferte de livrare mai bune cu toti furnizorii de materie prima, materiale, componente, servicii etc.;
  • Se asigura de faptul ca aprovizionarea cu materie prima, materiale, produse, servicii, echipamente, etc. se face numai cu respectarea  intocmai a tuturor reglementărilor de calitate, a legislatiei in vigoare si a proceselor din cadrul Sistemului de Management al Calitatii;
  • Colaboreaza permanent cu celelalte departamente operationale, de suport si functiuni cheie din cadrul companiei (contabilitate, juridic, manageri proiect, gestiuni – depozit, manageri departamente etc.) pentru a se asigura ca materiile prime si materialele ajung la momentul potrivit, livrate în cantitatea potrivita, la locul potrivit, nedeteriorate si la cel mai bun pret posibil;
  • Efectueaza analize de costuri, rapoarte comparative, scenarii si previziuni de achizitii;
  • Coordoneaza si participa la implementarea unui software de gestionare a proceselor de achizitii;

 

Cerințe și abilități:

  • Studii superioare in domeniul tehnic / economic, finalizate cu diploma de licenta
  • Experiență de lucru in achiziții – cel putin 5 ani in pozitie similara
  • Nivel avansat de limba engleză;
  • Cunoasterea strategiilor de achizitii, abilitati de cercetare de piata, relationare eficienta cu terti
  • Experiente solide in negociere, abilitati de comunicare, organizare si conducere
  • Experienta in managementul persoanelor din subordine, persoana autonoma, analitica, capabila sa ia decizii sub presiune;
  • Cunostinte excelente de operare pachet MS Office;

 

Ce oferim:

  • Oportunități de învățare și dezvoltare, provocări profesionale, un salariu corect si formare continuă.

Cum aplici:

Trimiteti CV-ul dvs. la una dintre adresele: contact@asacons.ro  sau  simina.stoica@asacons.ro sau puteti sa-l depuneti personal  la sediul societatii noastre, in Turda, str. 22 Decembrie 1989 nr.27

Numai candidatii care corespund profilului comunicat vor fi contactati!

Related Articles