inTurda.ro

DEZBATERE PUBLICĂ: proiect de hotărâre privind aprobarea prețurilor și tarifelor pentru închirierea spațiilor din incinta TURDA ARENA

DEZBATERE PUBLICĂ: proiect de hotărâre privind aprobarea prețurilor și tarifelor pentru închirierea spațiilor din incinta TURDA ARENA

DEZBATERE PUBLICĂ: proiect de hotărâre privind aprobarea prețurilor și tarifelor pentru închirierea spațiilor din incinta TURDA ARENA
aprilie 17
10:29 2024

În conformitate cu dispoziţiile art. 7, alin. 1 și alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată şi ale Regulamentului de organizare şi funcţionare al Consiliului Local al Municipiului Turda,
Primarul Municipiului Turda aduce la cunoştinţă publică faptul că a iniţiat următorul proiect de hotărâre:

proiect de hotărâre nr. 64 / 16.04.2024 privind aprobarea prețurilor și tarifelor pentru închirierea spațiilor din incinta Bazei Sportive Turda Arena și a terenurilor aferente acesteia

care urmează a fi supus spre dezbatere şi aprobare Consiliului Local al Municipiului Turda.

Textul integral al proiectului de hotărâre însoţit de raportul de specialitate şi referatul de aprobare poate fi accesat pe adresa oficială primariaturda.ro la secţiunea Consiliul Local/proiecte de hotărâre supuse dezbaterii publice.

O copie a documentelor părţi integrante din proiectul de hotărâre poate fi pusă la dispozitia celor interesaţi în baza unei solicitări în formă scrisă depusă la registratura ghişeului unic al primăriei sau prin registratura online, pentru Compartimentul Relația cu Consiliului Local al Municipiului Turda, situat în Turda, Piaţa 1 Decembrie 1918, nr. 28, camera 50, în intervalul 16.04.2024 – 04.06.2024, de luni până joi, între orele 08.00-15.00 şi vineri între orele 08.00-12.30.

În contextul prevederilor art. 7, alin. 2 cei interesați pot formula în scris propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ, ce pot fi depuse atât la adresa de email patrimoniu@primariaturda.ro, în atenția domnului Cismaș Dan, șef Serviciul Evidența Patrimoniului din cadrul Primăriei Municipiului Turda, cât și prin registratura online sau la registratura ghişeului unic al Primăriei Municipiului Turda, începând cu data de 17.04.2024 până în data de 07.05.2024, inclusiv.

În conformitate cu prevederile art. 7, alin. 6 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, persoanele sau organizaţiile interesate care transmit în scris propuneri, sugestii sau opinii cu privire la proiectele de acte normative supuse dezbaterii publice vor specifica articolul sau articolele din proiectul de act normativ la care se referă, menţionând data trimiterii şi datele de contact ale expeditorului.

Share

Related Articles

Citește articolul precedent:
Programul Biroului Electoral de Circumscripție nr. 5 Turda

Programul Biroului Electoral de Circumscripție nr.5 Turda PROGRAM DE LUCRU CU PUBLICUL LUNI -DUMINICĂ 9 -17* *În zilele în care...

Închide