inTurda.ro

Angajări la Primăria Turda. 5 posturi disponibile la Serviciul investiții și relații cu investitorii

Angajări la Primăria Turda. 5 posturi disponibile la Serviciul investiții și relații cu investitorii

Angajări la Primăria Turda. 5 posturi disponibile la Serviciul investiții și relații cu investitorii
aprilie 24
10:43 2024

UAT MUNICIPIUL TURDA

organizează în data de 23 mai 2024, orele 11 concurs de recrutare pentru ocuparea următoarelor funcţii publice de execuţie vacante:

  1. Consilier, clasa I, grad profesional superior, Serviciul investiții și relații cu investitorii , ID post 538761 – 1 post

Condiţii pentru ocuparea postului:

studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental științe inginerești, ramura de știință inginerie civilă, inginerie electrică, electronică și telecomunicații, ingineria transporturilor – domeniul de licență ingineria transporturilor

– minim 7 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice

raport de serviciu cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână

  1. Consilier, clasa I, grad profesional superior, Serviciul investiții și relații cu investitorii, ID post 547239 – 1 post

Condiții pentru ocuparea postului:

studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental științe inginerești, ramura de știință inginerie civilă, inginerie electrică, electronică și telecomunicații, ingineria transporturilor

– minim 7 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice

raport de serviciu cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână

  1. Consilier, clasa I, grad profesional superior, Serviciul investiții și relații cu investitorii, ID post 432009 – 1 post

Condiții pentru ocuparea postului:

studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental științe inginerești

– minim 7 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice

raport de serviciu cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână

  1. Consilier, clasa I, grad profesional principal, Serviciul investiții și relații cu investitorii, ID post 547240 – 1 post

Condiții pentru ocuparea postului:

studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental științe inginerești

– minim 5 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice

raport de serviciu cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână

  1. Consilier, clasa I, grad profesional asistent, Serviciul investiții și relații cu investitorii, ID post 342986 – 1 post

Condiții pentru ocuparea postului:

studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental științe inginerești

– minim 1 an în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice

– raport de serviciu cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână

Probele concursuluit:

  • verificarea eligibilității candidaților în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor

  • proba scrisă

  • interviul se va organiza în termen de maximum 8 zile lucrătoare de la data afișării rezultatului probei scrise.

Data, ora și locul desfășurării probei scrise: 23.05.2024, 11:00, Primăria municipiului Turda, Piața 1 Decembrie 1918, nr. 28

Perioada de depunere a dosarelor: 22.04.2024 – 13.05.2024

Persoană de contact: Rustem Alexandrina, consilier, tel. 0264317199, fax. 0264317081, e-mail: resurseumane@primariaturda.roBottom of Form

Condiţiile generale de ocupare a posturilor sunt cele prevăzute la art. 465 din OUG 57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Acte necesare la dosar conform prevederilor art. 94, alin. 2 din Anexa 10 la Codul administrativ:

a) formularul de înscriere;

b) copia cărţii de identitate;

c) copia actului doveditor emis de autorităţile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naştere;

d) copia carnetului de muncă şi/sau a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deţinut, potrivit prevederilor din prezentul cod, după caz;

e) copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări sau deţinerea unor competenţe specifice, după caz;

f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecţie de către medicul de familie al candidatului, şi a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;

g) cazierul judiciar;

h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică;

i) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare.

Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.

Modelul orientativ al adeverinţei menţionate la litera d este cel prevăzut în Anexa 10, la art. 137 lit. e) din Codul administrativ. Adeverinţele care au un alt format decât cel prevăzut la art. 137 lit. e) trebuie să cuprindă elemente similare acestuia din care să rezulte cel puţin următoarele informaţii: funcţia/funcţiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfăşurării activităţii, vechimea în muncă acumulată, precum şi vechimea în specialitatea studiilor.

Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere. În acest caz, candidatul declarat admis la proba de verificare a eligibilităţii şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia să completeze dosarul de concurs pe tot parcursul desfăşurării etapei de selecţie, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică. În situaţia în care, la înscrierea la concurs, candidatul solicită expres preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.

Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilităţi poate înainta comisiei de concurs, în termenul prevăzut pentru depunerea dosarelor de concurs, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilităţii probelor de concurs.

Dosarul de concurs se poate depune personal de către candidat, se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format electronic, la adresa de e-mail indicată de autoritatea sau instituţia publică în anunţul de concurs. Dosarelor de concurs transmise de candidaţi la adresa de e-mail indicată de autoritatea sau instituţia publică în anunţul de concurs după terminarea programului de lucru al autorităţii sau instituţiei publice, dar în perioada de depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie număr de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus în termen. Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligaţia candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfăşurării probei interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică în cazul promovării concursului.

În conformitate cu prevederile OUG 41/2016 și ale Legii 9/2023, actele solicitate la dosar, precum şi certificatul de încadrare într-un grad de handicap, după caz, se vor prezenta în original. Secretarul comisiei de concurs va realiza copii ale documentelor solicitate și le va certifica pentru conformitate cu originalul.

Bibliografie și tematică:

  1. Pentru postul de Consilier, clasa I, grad profesional superior, Serviciul investiții și relații cu investitorii , ID post 538761

  • Constituția României, republicată

Tematica: Constituția României, republicată

  • Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare,

Tematica: Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare

  • Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare,

Tematica: Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare

  • Partea I, titlul I și II ale părții a II-a, Titlul I al părții a IV-a, Titlul I si II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare

Tematica: . Partea I, titlul I și II ale părții a II-a, Titlul I al părții a IV-a, Titlul I si II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare

  • Legea nr. 10/1995, privind calitatea în construcții, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

Tematica: CAPITOLUL II – Sistemul calităţii în construcţii; CAPITOLUL III – Obligaţii şi răspunderi, SECȚIUNEA 1-6 și 8.

  • Legea nr. 50/1991, privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

Tematica: CAPITOLUL I – Autorizarea executării lucrărilor de construcţii.

  • Ordin nr. 839/2009, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, cu modificările și completările ulterioare.

Tematica: ANEXĂ. CAPITOLUL I, SECŢIUNEA a 4-a – Legalitatea executării lucrărilor de construcţii; CAPITOLUL II, SECȚIUNEA 1 – Documentele necesare emiterii certificatului de urbanism şi autorizaţiei de construire/desfiinţare; SECŢIUNEA a 2-a – Avize şi acorduri necesare în procedura de autorizare; CAPITOLUL III, SECŢIUNEA 1 – Certificatul de urbanism; SECŢIUNEA a 2-a – Autorizaţia de construire/desfiinţare.

  • HG 273/1994, pentru aprobarea Regulamentului privind recepţia construcţiilor, cu modificările și completările ulterioare.

Tematica: ANEXĂ, REGULAMENT privind recepția construcțiilor (Capitolul I-IV)

  • HG 907/2016, privind etapele de elaborare și conținutul-cadru al documentațiilor aferente obiectivelor/proiectelor de investiții finanțate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare.

Tematica: Art. 1-14.

Atribuțiile postului:

  • întocmește, împreună cu personalul de specialitate din instituție, temele de proiectare și caietele de sarcini pentru proiectele de investiții locale, în speță pentru coridoarele de mobilitate urbană;

  • întocmește documentaţia de specialitate (caiete de sarcini, teme de proiectare) pentru atribuirea contractelor de dirigenţie de şantier/supervizare lucrări, proiectare și/sau execuţie lucrări, verificare a proiectelor tehnice, asistență din partea proiectantului pe parcursul execuției lucrărilor aferente proiectelor în implementare ce vizează coridoare de mobilitate urbană;

  • colaborează cu proiectantul în vederea obţinerii autorizaţiei de construire pentru fiecare proiect atribuit de superior, proiect aflat în implementarea directiei și care vizează coridoare de mobilitate urbană;

  • evaluează sau oferă suport pentru evaluarea ofertelor tehnice in pregătirea/implementarea contractelor de furnizare/servicii/lucrări, ca și în cadrul comisiei de evaluare a ofertelor (cu dispoziție de numire în comisie);

  • analizează/evaluează documentațiile tehnice realizate in cadrul contractelor de servicii de proiectare, fie în cadrul comisiei de evaluare tehnică a documentațiilor pentru obiectivele de investiții sau ca etapă ce precede activitatea comisiei de evaluare;

  • monitorizează lucrările aferente fiecărui proiect în implementare şi informează managerul de proiect asupra stadiului și calității execuţiei acestora, furnizează/verifică datele tehnice pentru realizarea rapoartelor de progres;

  • colaborează cu dirigintele de șantier aferent fiecărui proiect de mobilitate în implementare şi informează managerul de proiect asupra stadiului și calității execuţiei lucrărilor;

  • analizeaza incadrarea tipurilor de costuri cuprinse în documentațiile tehnice suport, aferente cererilor de finanțare, in criteriile de eligibilitate/tipurile de cheltuieli eligibile/neeligibile a ghidurilor de finanțare pentru proiectele de mobilitate urbană;

  • colaborează la întocmirea proiectelor de hotărâre ce vizează aprobarea documentațiilor tehnice, a indicatorilor tehnico-economici, aprobarea proiectelor, documente ce fac obiectul cererilor de finanțare pentru proiecte de mobilitate;

  • asigură răspunsul la solicitările de clarificări (pentru aspecte tehnice) pe parcursul evaluării cererilor de finanțare formulate de către OI/AM sau finanțator;

  • în etapa de implementare a proiectelor, asigură întocmirea documentelor ce vizează verificarea/modificarea unor aspecte ale documentației tehnice ale proiectelor, inclusiv a situațiilor de lucrări emise de executanți și asigură derularea cu succes a acestora;

  • se asigură de vizarea spre neschimbare a Dispozițiilor de șantier modificatoare ale Proiectului tehnic avizat, după cum se impune;

  • pregătește documentele necesare recepțiilor la terminarea lucrărilor/finale aferente proiectelor de mobilitate, pentru Municipiul Turda și colaborează cu dirigintele de șantier pentru înștiințarea ISC și alte organisme implicate în procedura de recepție;

  • îndeplineşte funcţia de monitor tehnic prin desemnare directă (prin Dispoziţia primarului), cu îndeplinirea atribuţiilor specifice pentru proiectele de mobilitate urbană: coordonează activităţile tehnice ale proiectului pentru atingerea obiectivelor şi rezultatelor planificate, planifică acţiunile proiectului pentru încadrarea în graficele stabilite, urmăreşte respectarea cerinţelor de implementare ale finanţatorului în vederea atingerii parametrilor tehnici optimi, coordonează planificarea şi raportarea muncii specialiştilor/experților tehnici din cadrul proiectului, coordonează realizarea evaluării interne a proiectului cu privire la documentațiile tehnice incidente, supervizează achiziţiile şi raportările de progres, certifică realitatea, regularitatea și legalitatea plăţilor în proiect; păstrează şi arhivează documentaţia tehnică aferentă proiectului, realizează corespondenţa necesară derulării-sub toate aspectele tehnice- a proiectului, planifică şi organizează evenimentele proiectului în legătură cu realizarea investiției.

2. Pentru postul de Consilier, clasa I, grad profesional superior, Serviciul investiții și relații cu investitorii, ID post 547239

  • Constituția României, republicată

Tematica: Constituția României, republicată

  • Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare,

Tematica: Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare

  • Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare,

Tematica: Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare

  • Partea I, titlul I și II ale părții a II-a, Titlul I al părții a IV-a, Titlul I si II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare

Tematica: . Partea I, titlul I și II ale părții a II-a, Titlul I al părții a IV-a, Titlul I si II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare

  • Legea nr. 10/1995, privind calitatea în construcții, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

Tematica: CAPITOLUL II – Sistemul calităţii în construcţii; CAPITOLUL III – Obligaţii şi răspunderi, SECȚIUNEA 1-6 și 8.

  • Legea nr. 50/1991, privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

Tematica: CAPITOLUL I – Autorizarea executării lucrărilor de construcţii.

  • Ordin nr. 839/2009, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, cu modificările și completările ulterioare.

Tematica: ANEXĂ. CAPITOLUL I, SECŢIUNEA a 4-a – Legalitatea executării lucrărilor de construcţii; CAPITOLUL II, SECȚIUNEA 1 – Documentele necesare emiterii certificatului de urbanism şi autorizaţiei de construire/desfiinţare; SECŢIUNEA a 2-a – Avize şi acorduri necesare în procedura de autorizare; CAPITOLUL III, SECŢIUNEA 1 – Certificatul de urbanism; SECŢIUNEA a 2-a – Autorizaţia de construire/desfiinţare.

  • HG 273/1994, pentru aprobarea Regulamentului privind recepţia construcţiilor, cu modificările și completările ulterioare.

Tematica: ANEXĂ, REGULAMENT privind recepția construcțiilor (Capitolul I-IV)

  • HG 907/2016, privind etapele de elaborare și conținutul-cadru al documentațiilor aferente obiectivelor/proiectelor de investiții finanțate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare.

Tematica: Art. 1-14.

Atribuțiile postului:

  • întocmește, împreună cu personalul de specialitate din instituție, temele de proiectare și caietele de sarcini pentru proiectele de investiții locale, în speță pentru construcții civile;

  • întocmește documentaţia de specialitate (caiete de sarcini, teme de proiectare) pentru atribuirea contractelor de dirigenţie de şantier/supervizare lucrări, proiectare și/sau execuţie lucrări, verificare a proiectelor tehnice, asistență din partea proiectantului pe parcursul execuției lucrărilor aferente proiectelor în implementare ce vizează construcții civile;

  • colaborează cu proiectantul în vederea obţinerii autorizaţiei de construire pentru fiecare proiect atribuit de superior, proiect aflat în implementarea directiei și care vizează construcții civile;

  • evaluează sau oferă suport pentru evaluarea ofertelor tehnice in pregătirea/implementarea contractelor de furnizare/servicii/lucrări, ca și în cadrul comisiei de evaluare a ofertelor (cu dispoziție de numire în comisie);

  • analizează/evaluează documentațiile tehnice realizate in cadrul contractelor de servicii de proiectare, fie în cadrul comisiei de evaluare tehnică a documentațiilor pentru obiectivele de investiții sau ca etapă ce precede activitatea comisiei de evaluare;

  • monitorizează lucrările aferente fiecărui proiect în implementare şi informează managerul de proiect asupra stadiului și calității execuţiei acestora, furnizează/verifică datele tehnice pentru realizarea rapoartelor de progres;

  • colaborează cu dirigintele de șantier aferent fiecărui proiect de investiții-construcții civile în implementare şi informează managerul de proiect asupra stadiului și calității execuţiei lucrărilor;

  • analizeaza incadrarea tipurilor de costuri cuprinse în documentațiile tehnice suport, aferente cererilor de finanțare, in criteriile de eligibilitate/tipurile de cheltuieli eligibile/neeligibile a ghidurilor de finanțare pentru proiectele de investiții ce presupun construcții civile;

  • colaborează la întocmirea proiectelor de hotărâre ce vizează aprobarea documentațiilor tehnice, a indicatorilor tehnico-economici, aprobarea proiectelor, documente ce fac obiectul cererilor de finanțare pentru proiecte de investiții ce implică construcții civile;

  • asigură răspunsul la solicitările de clarificări (pentru aspecte tehnice) pe parcursul evaluării cererilor de finanțare formulate de către OI/AM sau finanțator;

  • în etapa de implementare a proiectelor, asigură întocmirea documentelor ce vizează verificarea/modificarea unor aspecte ale documentației tehnice ale proiectelor, inclusiv a situațiilor de lucrări emise de executanți și asigură derularea cu succes a acestora;

  • se asigură de vizarea spre neschimbare a Dispozițiilor de șantier modificatoare ale Proiectului tehnic avizat, după cum se impune;

  • pregătește documentele necesare recepțiilor la terminarea lucrărilor/finale aferente proiectelor de investiții-construcții civile, pentru Municipiul Turda și colaborează cu dirigintele de șantier pentru înștiințarea ISC și alte organisme implicate în procedura de recepție;

  • îndeplineşte funcţia de monitor tehnic prin desemnare directă (prin Dispoziţia primarului), cu îndeplinirea atribuţiilor specifice pentru proiectele de investiții-construcții civile: coordonează activităţile tehnice ale proiectului pentru atingerea obiectivelor şi rezultatelor planificate, planifică acţiunile proiectului pentru încadrarea în graficele stabilite, urmăreşte respectarea cerinţelor de implementare ale finanţatorului în vederea atingerii parametrilor tehnici optimi, coordonează planificarea şi raportarea muncii specialiştilor/experților tehnici din cadrul proiectului, coordonează realizarea evaluării interne a proiectului cu privire la documentațiile tehnice incidente, supervizează achiziţiile şi raportările de progres, certifică realitatea, regularitatea și legalitatea plăţilor în proiect; păstrează şi arhivează documentaţia tehnică aferentă proiectului, realizează corespondenţa necesară derulării-sub toate aspectele tehnice- a proiectului, planifică şi organizează evenimentele proiectului în legătură cu realizarea investiției.

3.Consilier, clasa I, grad profesional superior, Serviciul investiții și relații cu investitorii, ID post 432009

  • Constituția României, republicată

Tematica: Constituția României, republicată

  • Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare,

Tematica: Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare

  • Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare,

Tematica: Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare

  • Partea I, titlul I și II ale părții a II-a, Titlul I al părții a IV-a, Titlul I si II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare

Tematica: . Partea I, titlul I și II ale părții a II-a, Titlul I al părții a IV-a, Titlul I si II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare

  • Legea nr. 10/1995, privind calitatea în construcții, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

Tematica: CAPITOLUL II – Sistemul calităţii în construcţii; CAPITOLUL III – Obligaţii şi răspunderi, SECȚIUNEA 1-6 și 8.

  • Legea nr. 50/1991, privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

Tematica: CAPITOLUL I – Autorizarea executării lucrărilor de construcţii.

  • Ordin nr. 839/2009, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, cu modificările și completările ulterioare.

Tematica: ANEXĂ. CAPITOLUL I, SECŢIUNEA a 4-a – Legalitatea executării lucrărilor de construcţii; CAPITOLUL II, SECȚIUNEA 1 – Documentele necesare emiterii certificatului de urbanism şi autorizaţiei de construire/desfiinţare; SECŢIUNEA a 2-a – Avize şi acorduri necesare în procedura de autorizare; CAPITOLUL III, SECŢIUNEA 1 – Certificatul de urbanism; SECŢIUNEA a 2-a – Autorizaţia de construire/desfiinţare.

  • HG 273/1994, pentru aprobarea Regulamentului privind recepţia construcţiilor, cu modificările și completările ulterioare.

Tematica: ANEXĂ, REGULAMENT privind recepția construcțiilor (Capitolul I-IV)

  • HG 907/2016, privind etapele de elaborare și conținutul-cadru al documentațiilor aferente obiectivelor/proiectelor de investiții finanțate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare.

Tematica: Art. 1-14.

Atribuțiile postului:

  • colaborează cu proiectanții în vederea realizării proiecțiilor 3D (randări) a investițiilor propuse, pentru a facilita analiza documentațiilor tehnice de către Beneficiar;

  • întocmește, împreună cu personalul de specialitate din instituție, temele de proiectare și caietele de sarcini pentru proiectele de investiții (construcții civile/drumuri) locale;

  • întocmește documentaţia de specialitate (caiete de sarcini, teme de proiectare) pentru atribuirea contractelor de dirigenţie de şantier/supervizare lucrări, proiectare și/sau execuţie lucrări, verificare a proiectelor tehnice, asistență din partea proiectantului pe parcursul execuției lucrărilor aferente proiectelor în implementare;

  • colaborează cu proiectantul în vederea obţinerii autorizaţiei de construire pentru fiecare proiect atribuit de superior, proiect aflat în implementarea directiei;

  • analizează/evaluează documentațiile tehnice realizate in cadrul contractelor de servicii, fie în cadrul comisiei de evaluare tehnică a documentațiilor pentru obiectivele de investiții sau ca etapă ce precede activitatea comisiei de evaluare;

  • monitorizează lucrările aferente fiecărui proiect în implementare şi informează managerul de proiect asupra stadiului și calității execuţiei acestora, furnizează/verifică datele tehnice pentru realizarea rapoartelor de progres;

  • colaborează cu dirigintele de șantier aferent fiecărui proiect în implementare şi informează managerul de proiect asupra stadiului și calității execuţiei lucrărilor;

  • analizeaza incadrarea tipurilor de costuri cuprinse în documentațiile tehnice suport, aferente cererilor de finanțare, in criteriile de eligibilitate/tipurile de cheltuieli eligibile/neeligibile a ghidurilor de finanțare;

  • colaborează la întocmirea proiectelor de hotărâre ce vizează aprobarea documentațiilor tehnice, a indicatorilor tehnico-economici, aprobarea proiectelor, documente ce fac obiectul cererilor de finanțare;

  • în etapa de implementare a proiectelor, asigură întocmirea documentelor ce vizează verificarea/modificarea unor aspecte ale documentației tehnice ale proiectelor și asigură derularea cu succes a acestora;

  • se asigură de vizarea spre neschimbare a Dispozițiilor de șantier modificatoare ale Proiectului tehnic avizat, după cum se impune;

  • pregătește documentele necesare recepțiilor la terminarea lucrărilor/finale;

  • îndeplineşte funcţia de monitor tehnic prin desemnare directă (prin Dispoziţia primarului), cu îndeplinirea atribuţiilor specifice: coordonează activităţile tehnice ale proiectului pentru atingerea obiectivelor şi rezultatelor planificate, planifică acţiunile proiectului pentru încadrarea în graficele stabilite, urmăreşte respectarea cerinţelor de implementare ale finanţatorului, coordonează planificarea şi raportarea muncii specialiştilor din cadrul proiectului, coordonează realizarea evaluării interne a proiectului, supervizează achiziţiile şi raportările de progres, certifică necesitatea şi oportunitatea plăţilor în proiect; păstrează şi arhivează documentaţia aferentă proiectului, realizează corespondenţa necesară derulării proiectului, planifică şi organizează evenimentele proiectului în legătură cu realizarea investiției.

4.Consilier, clasa I, grad profesional principal, Serviciul investiții și relații cu investitorii, ID post 547240

  • Constituția României, republicată

Tematica: Constituția României, republicată

  • Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare,

Tematica: Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare

  • Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare,

Tematica: Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare

  • Partea I, titlul I și II ale părții a II-a, Titlul I al părții a IV-a, Titlul I si II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare

Tematica: . Partea I, titlul I și II ale părții a II-a, Titlul I al părții a IV-a, Titlul I si II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare

  • Legea nr. 10/1995, privind calitatea în construcții, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

Tematica: CAPITOLUL II – Sistemul calităţii în construcţii; CAPITOLUL III – Obligaţii şi răspunderi, SECȚIUNEA 1-6 și 8.

  • Legea nr. 50/1991, privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

Tematica: CAPITOLUL I – Autorizarea executării lucrărilor de construcţii.

  • Ordin nr. 839/2009, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, cu modificările și completările ulterioare.

Tematica: ANEXĂ. CAPITOLUL I, SECŢIUNEA a 4-a – Legalitatea executării lucrărilor de construcţii; CAPITOLUL II, SECȚIUNEA 1 – Documentele necesare emiterii certificatului de urbanism şi autorizaţiei de construire/desfiinţare; SECŢIUNEA a 2-a – Avize şi acorduri necesare în procedura de autorizare; CAPITOLUL III, SECŢIUNEA 1 – Certificatul de urbanism; SECŢIUNEA a 2-a – Autorizaţia de construire/desfiinţare.

  • HG 273/1994, pentru aprobarea Regulamentului privind recepţia construcţiilor, cu modificările și completările ulterioare.

Tematica: ANEXĂ, REGULAMENT privind recepția construcțiilor (Capitolul I-IV)

  • HG 907/2016, privind etapele de elaborare și conținutul-cadru al documentațiilor aferente obiectivelor/proiectelor de investiții finanțate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare.

Tematica: Art. 1-14.

Atribuțiile postului:

  • întocmește, împreună cu personalul de specialitate din instituție, temele de proiectare și caietele de sarcini pentru proiectele de investiții locale cu finanțare guvernamentală;

  • întocmește documentaţia de specialitate (caiete de sarcini, teme de proiectare) pentru atribuirea contractelor de dirigenţie de şantier/supervizare lucrări, proiectare și/sau execuţie lucrări, verificare a proiectelor tehnice, asistență din partea proiectantului pe parcursul execuției lucrărilor aferente proiectelor în implementare cu finanțare guvernamentală;

  • colaborează cu proiectantul în vederea obţinerii autorizaţiei de construire pentru fiecare proiect atribuit de superior, proiect aflat în implementarea directiei și care vizează finanțări guvernamentale;

  • evaluează sau oferă suport pentru evaluarea ofertelor tehnice in pregătirea/implementarea contractelor de furnizare/servicii/lucrări, ca și în cadrul comisiei de evaluare a ofertelor (cu dispoziție de numire în comisie);

  • analizează/evaluează documentațiile tehnice realizate in cadrul contractelor de servicii de proiectare, fie în cadrul comisiei de evaluare tehnică a documentațiilor pentru obiectivele de investiții sau ca etapă ce precede activitatea comisiei de evaluare;

  • monitorizează lucrările aferente fiecărui proiect în implementare şi informează managerul de proiect asupra stadiului și calității execuţiei acestora, furnizează/verifică datele tehnice pentru realizarea rapoartelor de progres;

  • colaborează cu dirigintele de șantier aferent fiecărui proiect de investiții-construcții civile în implementare şi informează managerul de proiect asupra stadiului și calității execuţiei lucrărilor;

  • analizeaza incadrarea tipurilor de costuri cuprinse în documentațiile tehnice suport, aferente cererilor de finanțare, in criteriile de eligibilitate/tipurile de cheltuieli eligibile/neeligibile a ghidurilor de finanțare pentru proiectele de investiții din fonduri guvernamentale;

  • colaborează la întocmirea proiectelor de hotărâre ce vizează aprobarea documentațiilor tehnice, a indicatorilor tehnico-economici, aprobarea proiectelor, documente ce fac obiectul cererilor de finanțare pentru proiecte de investiții ce implică construcții civile;

  • asigură răspunsul la solicitările de clarificări (pentru aspecte tehnice) pe parcursul evaluării cererilor de finanțare formulate de către finanțator;

  • în etapa de implementare a proiectelor, asigură întocmirea documentelor ce vizează verificarea/modificarea unor aspecte ale documentației tehnice ale proiectelor, inclusiv a situațiilor de lucrări emise de executanți și asigură derularea cu succes a acestora;

  • se asigură de vizarea spre neschimbare a Dispozițiilor de șantier modificatoare ale Proiectului tehnic avizat, după cum se impune;

  • pregătește documentele necesare recepțiilor la terminarea lucrărilor/finale aferente proiectelor de investiții-construcții civile, pentru Municipiul Turda și colaborează cu dirigintele de șantier pentru înștiințarea ISC și alte organisme implicate în procedura de recepție;

  • îndeplineşte funcţia de monitor tehnic prin desemnare directă (prin Dispoziţia primarului), cu îndeplinirea atribuţiilor specifice pentru proiectele de investiții finanțate din fonduri guvernamentale: coordonează activităţile tehnice ale proiectului pentru atingerea obiectivelor şi rezultatelor planificate, planifică acţiunile proiectului pentru încadrarea în graficele stabilite, urmăreşte respectarea cerinţelor de implementare ale finanţatorului în vederea atingerii parametrilor tehnici optimi, coordonează planificarea şi raportarea muncii specialiştilor/experților tehnici din cadrul proiectului, coordonează realizarea evaluării interne a proiectului cu privire la documentațiile tehnice incidente, supervizează achiziţiile şi raportările de progres, certifică realitatea, regularitatea și legalitatea plăţilor în proiect; păstrează şi arhivează documentaţia tehnică aferentă proiectului, realizează corespondenţa necesară derulării-sub toate aspectele tehnice- a proiectului, planifică şi organizează evenimentele proiectului în legătură cu realizarea investiției.

5.Consilier, clasa I, grad profesional asistent, Serviciul investiții și relații cu investitorii, ID post 342986

  • Constituția României, republicată

Tematica: Constituția României, republicată

  • Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare,

Tematica: Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare

  • Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare,

Tematica: Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare

  • Partea I, titlul I și II ale părții a II-a, Titlul I al părții a IV-a, Titlul I si II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare

Tematica: . Partea I, titlul I și II ale părții a II-a, Titlul I al părții a IV-a, Titlul I si II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare

  • Legea nr. 10/1995, privind calitatea în construcții, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

Tematica: CAPITOLUL II – Sistemul calităţii în construcţii; CAPITOLUL III – Obligaţii şi răspunderi, SECȚIUNEA 1-6 și 8.

  • Legea nr. 50/1991, privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

Tematica: CAPITOLUL I – Autorizarea executării lucrărilor de construcţii.

  • Ordin nr. 839/2009, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, cu modificările și completările ulterioare.

Tematica: ANEXĂ. CAPITOLUL I, SECŢIUNEA a 4-a – Legalitatea executării lucrărilor de construcţii; CAPITOLUL II, SECȚIUNEA 1 – Documentele necesare emiterii certificatului de urbanism şi autorizaţiei de construire/desfiinţare; SECŢIUNEA a 2-a – Avize şi acorduri necesare în procedura de autorizare; CAPITOLUL III, SECŢIUNEA 1 – Certificatul de urbanism; SECŢIUNEA a 2-a – Autorizaţia de construire/desfiinţare.

  • HG 273/1994, pentru aprobarea Regulamentului privind recepţia construcţiilor, cu modificările și completările ulterioare.

Tematica: ANEXĂ, REGULAMENT privind recepția construcțiilor (Capitolul I-IV)

  • HG 907/2016, privind etapele de elaborare și conținutul-cadru al documentațiilor aferente obiectivelor/proiectelor de investiții finanțate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare.

Tematica: Art. 1-14.

Atribuțiile postului:

    • întocmește, împreună cu personalul de specialitate din instituție, temele de proiectare și caietele de sarcini pentru proiectele de investiții locale ce vizează bunuri mobile;

    • întocmește documentaţia de specialitate (caiete de sarcini, teme de proiectare) pentru atribuirea contractelor de proiectare și/sau execuţie lucrări aferente echipamentelor auxiliare, verificare a proiectelor tehnice, asistență din partea proiectantului pe parcursul execuției lucrărilor aferente proiectelor în implementare;

    • colaborează cu proiectantul în vederea obţinerii autorizaţiilor de funcționare neecesare pentru fiecare proiect atribuit de superior, proiect aflat în implementarea directiei;

    • analizează/evaluează documentațiile tehnice realizate in cadrul contractelor de servicii, ca etapă ce precede activitatea comisiei de evaluare/achiziția;

    • colaborează cu echipa de proiect aferentă fiecărui proiect în implementare şi informează managerul de proiect asupra stadiului achiziției și a calității bunurilor mobile achiziționate;

    • analizează incadrarea tipurilor de costuri cuprinse în documentațiile tehnice suport, aferente cererilor de finanțare, in criteriile de eligibilitate/tipurile de cheltuieli eligibile/neeligibile a ghidurilor de finanțare;

    • colaborează la întocmirea proiectelor de hotărâre ce vizează aprobarea documentațiilor tehnice, a indicatorilor tehnico-economici, aprobarea proiectelor, documente ce fac obiectul cererilor de finanțare;

    • asigură răspunsul la solicitările de clarificări (pentru aspecte tehnice) pe parcursul evaluării cererilor de finanțare formulate de către finanțator;

    • în etapa de implementare a proiectelor, asigură întocmirea documentelor ce vizează verificarea/modificarea unor aspecte ale documentației tehnice ale proiectelor și asigură derularea cu succes a acestora;

    • pregătește documentele necesare recepțiilor – punere în funcțiune, urmărire în exploatare etc. și colaborează cu administratorul bunurilor pentru asigurarea complementarității proiectelor, interoperabilitatea infrastructurilor;

    • îndeplineşte funcţia de monitor tehnic prin desemnare directă (prin Dispoziţia primarului), cu îndeplinirea atribuţiilor specifice: urmărește realizarea și recepția documentațiilor tehnice ale proiectului pentru atingerea obiectivelor şi rezultatelor planificate, planifică acţiunile proiectului pentru încadrarea în graficele stabilite, urmăreşte respectarea cerinţelor de implementare ale finanţatorului, coordonează planificarea şi raportarea muncii specialiştilor din cadrul proiectului, supervizează achiziţiile şi raportările de progres, certifică necesitatea şi oportunitatea plăţilor în proiect; păstrează şi arhivează documentaţia aferentă proiectului, realizează corespondenţa necesară derulării proiectului, planifică şi organizează evenimentele proiectului.

Afișat azi 22.04.2024

Nr. 14767/22.04.2024

Documente atașate

Formular de înscriere
Notă de informare GDPR
Model adeverință de vechime

Related Articles

Citește articolul precedent:
Act normativ pentru ca PENSIILE să fie livrate înainte de Paște.

Ministerul Muncii lucrează la un act normativ pentru ca toate pensiile să fie livrate înainte de Paște. Vârstnicii vor putea...

Închide